جستجوی این وبلاگ

جمعه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۵

فرشته های نگهبان کسانی که از ابتدای 23 جولای تا انتهای 22 آگوست متولد شده اند

فرشتگان
فرشته های نگهبان
72 فرشته الهی

فرشته های نگهبان کسانی که از ابتدای 23 جولای تا انتهای 22 آگوست، تحت برج شیر (لئو)، مرداد ماه، متولد شده اند:

عنصر: آتش
23 تا 27 جولای : نیتهایا – NITHAIAH – یک فرشته شاعر در رده فرمانروایان. او طلسم دانش را تحت اختیار خود دارد، پیشگویی ها و الهامات را در سرود و شعر الهام مینماید و تاثیرش را بر انسانهای باهوش، کسانی که صلح و آرامش و تنهایی را دوست دارند، بکار می اندازد. 

28 جولای تا 1 آگوست: هاعایا - HAAIAH – رشته ی از رده فرمانروایان. او بر سیاست و سفیران حکمرانی میکند و یکی از 72 فرشته مقرب است که نام خداوند را در عرش حمل میکنند.

2 تا 6 آگوست: یِراتئِل - YERATEL – فرشته ی از رده فرمانروایان. او "نور، تمدن و آزادی" را رواج میدهد. فرشته مقارن با او Hepe است.

7 تا 12 آگوست: سِهِیا - SEHEIAH – فرشته ای است که محافظت در مقابل بیماری و آتش را فراهم میکند. او همچنین بر طول عمر حکمرانی میکند.

13 تا 17 آگوست: ریئِل - REIIEL – فرشته ای از رده فرمانروایان. و همچنین یکی از 72 فرشته مقرب است که نام خداوند را در عرش حمل میکنند.

18 تا 22 آگوست: اومائِل - OMAEL – فرشته ای است که گونه ها را ازدیاد مینماید و نژادها را جاودانه میسازد و بر شیمیدان ها اثر میگذارد. هنوز نمیدانیم اومائل فرشته ای فرود کننده یا بالا رونده است. داده ها حاکی از آن است که به نظر میرسد او در هر دو قلمرو فعالیت میکند.