جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

روشهای متداول هیلینگ



روشهای متداول هیلینگ

شاید بتوان گفت روشهای زیر بهترین و متداول ترین روشهای دریافت هیلینگ و شفا و بالا برنده ی ارتعاشات انرژیکیِ کالبد فیزیکی و کالبدهای انرژیکی باشند:

ریکی
کار و درمان با انرژی - ریکی کلمه ای ژاپنی است که دکتر میکائو اوسوئی آنرا برای روشش برگزید. دکتر اوسوئی روشهای قدیمی و دشوار و زمانبَر ژاپنی را بصورتی که در طی زمان کم بصورت آسان برای عموم قابل یادگیری باشد جمع بندی کرد و از شهود و دریافتهای خودش نیز به آنها اضافه نمود و روش ریکی را پایه گذاری کرد.


پرانیک هیلینگ نوین
کار و درمان با انرژی - پرانیک هیلینگ روشی است که استاد چوآ کوک سوئی با جمع بندی روشهای قدیمی و دشوار چینی و افزودن دانش کار با انرژی/پرانا خودش، برای یادگیری برای عموم بنا نهاد.


یوگا
توصیه میکنم برای یادگیری یوگا حتما زیر نظر استاد یوگا فعالیت کنید. 


مدیتیشن
یادگیری مدیتیشن را با آدیوهایی که در دسترس هست بدون نیاز به استاد میتوانید شروع کنید گرچه همراهی با استاد محاسن خودش را دارد. مدیتیشن: در جایی ساکت طوری که ستون فقرات شما عمودی باشد بنشینید و چشمانتان را ببندید و به عمق درون سفر کنید ... به مدیتیشن خوش آمدید!
اثر مدیتیشن در از بین بردن استرس برای عموم افراد و حتی درمان برخی بیماریهی پیشرفته برای افراد حرفه ای در این زمینه، بارها گزارش شده است.


هیپنوتیزم و هیپنوتراپی
هیپنوتیزم را می توانید یاد بگیرید و خودتان انجام دهید یا برای موارد مد نظرتان به هیپنوتراپ مراجعه کنید. 
توانایی هیپنوتیزم در خیلی از موارد از جمله درمان پرخوری و چاقی، ترک اعتیاد به دخانیات ، الکل و بسیاری از مواد مخدر، درمان بی‌خوابی، معالجه افسردگی، درمان ضعف و فقدان اعتماد به نفس، درمان وسواس و رفتارهایی که فرد به صورت اجباری انجام می‌دهد، درمان عادت جویدن ناخنها، درمان حالاتی که فرد در شناخت هویت خود دچار مشکلاتی شده است،درمان انواع ناتوانی ها و مشکلات جنسی و برخی موارد دیگر به اثبات رسیده است. البته بسته به فرد، بعضی مواقع دوره زمانی کم و بعضی مواقع دوره زمانی زیادی برای درمان نیاز هست.


موسیقی درمانی
گوش دادن به آهنگ های خاصی که تاثیر مثبت و خاصی از آن ها به منظوری خاص بر روی سیستم انرژیکی تایید شده است
شامل گوش دادن به صداهای خالص طبیعت و سابلیمینال آدیو (جملات تاکیدی که در طی آدیو با موسیقی یا صدای طبیعت بطوری ضبط شده اند که قابل شنیدن با گوش نیستند ولی امواج آنها در وغز دریافت می شود) و موسیقی هایی که خاصه برای درمان ساخته شده اند نیز می شود.


فرکانس درمانی
فرکانس درمانی زیرمجموعه موسیقی درمانی قرار میگیرد چرا که گوش دادن به موسیقی با فرکانس خاصی است.


تپینگ (تکنیک رهایی احساس یا EFT)
تپینگ روشی است که بین طب سوزنی چند هزار ساله چینی و روانشناسی غربی، اجماع برقرار کرده است.
به جرات می توان گفت که تپینگ سریعترین و راحت ترین روش برای به نزدیک صفر رساندن استرس، درمان بیماری ها، و حل کلیه مشکلات و رها کردن غم ها است. اثر تپینگ در حل بحران های مالی و بیماریهای سخت و بیماریهای خود-ایمنی در حداقل زمان ممکن به اثبات رسیده است. روشهای بالا بدون اطلاعات کافی و استاد کارایی ندارند ولی تپینگ را خودتان حتی با دیدن یک ویدئوی تپینگ ساده، بدون نگرانی می توانید شروع کنید. گرچه برای مدنظر داشتن هدف خاص بهتر است به متخصص تپینگ مراجعه کنید.


آروما تراپی
آروما تراپی و عطر درمانی و درمان با اسانس های گیاهان مختلف را نیز می توان به روشهایی که سعی دارند در کنار دیگر روشهای طب مکمل قرار گیرند، اضافه کرد


آنجل تراپی (Angel Therapy)
یکی دیگر از پرقدرت ترین روشها برای رسیدن به خواسته ها و درمان بیماریها، دعا و فراخواندن فرشتگان الهی است. برخی از روشها و دوره های برقراری ارتباط با فرشتگان، تحت عنوان آنجل تراپی (Angel Therapy) توسط برخی اساتید از جمله دورین ویرچو، ارائه شده اند.