جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

پیامهای مادر الهی


پیامهای مادر الهی

Divine Mother Daily Quote
“We are working vibrationally. I am noticing your vibrational fluctuations and moving them into the flow of my life, Divine Mother’s life. My life is the life of this universe. My flow through this universe is the power of Love which is constantly creating more beauty, more joy, more happiness. I want you to flow through your life this way.”


نقل قول روزانه مادر الهی
ما بطور ارتعاشی در حال کار کردن هستیم. من بی ثباتی و تغییر ارتعاشی ات را به تو گوشزد می کنم تا ارتعاشاتت را به درون جریان زندگی من، زندگی مادر الهی، حرکت دهی. زندگی من، زندگی این جهان هستی است. جریان من در سرتاسر این جهان هستی، قدرت عشقی است که بطور پایدار در حال آفرینش زیبایی بیشتر، شادی بیشتر، شادمانی بیشتر است. من از تو میخواهم تا این طور در سرتاسر زندگیت جریان یابی.