جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

موسیقی درمانی - سابلیمینال آدیو



موسیقی درمانی
سابلیمینال آدیو

تکنولوژی BrainTune یک رویکرد انقلابی جدید در subliminal audio technology (تکنولوژی صوتی سابلیمینال) است. با استفاده از BrainTune ، امواج مغزی شما تنظیم شده اند تا به شما اجازه دهند پیامهای سابلیمینال ما، عمیق تر از هر آدیوی دیگری در مغزتان نفوذ کنند، و کاملترین تاثیرات از پیامهای ما را میسر می سازد. این به معنای نتایج بهتر و ژرف تر است! 
(رجوع به: http://thoughtinspire.com/ )

پ.ن: سابلیمینال آدیو تنها جملات تلقینی مثبت هستند، اما با فرکانس صوتی بالاتری نواخته می شوند. تفاوت بین جملات تلقینی که می شنوید و سابلیمینال آدیو در این است که شما عملا جملات تلقینی مثبت در سابلیمینا آدیو را بطور آگاهانه نمی شنوید. سابلیمینال آدیو ضبط شده است اما سپس به یک فرکانس صوتی بالاتر، درست در مرز سطوح شنوایی انسان، برده شده است. (رجوع به: subliminalmp3s.com/how-subliminal-audio-works)

سابلیمینال آدیو از این جهت نیز مورد اهمیت است که فرد با مقاومت ذهن و قضاوتش در مقابل متن جملات تلقینی و دستورات مثبت، مواجه نمی شود.

سابلیمینال آدیو ها مستقیما به ذهن ناخودآگاه شما نفوذ می کنند. این به شما اجازه می دهد تا تغییرات طولانی مدتی را در افکارتان، عاداتتان، و رفتارتان ایجاد کنید تا زندگیتان را بطور چشمگیری بهبود ببخشید، و به شما کمک می کند تا اهدافتان را بسیار آسانتر بدست آورید.
(رجوع به: https://www.realsubliminal.com/)