جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۵

دعا بسوی سروران قلمرو آکاشیک


Monthly Message (August) - Akashic Prayer
دعا بسوی سروران قلمرو آکاشیک

Lisa's Special Monthly Message (August)
This month we're sharing a healing prayer to
assist with self-love.

Prayer of Self Value
Akashic Lords, please help me to know the truth of who I am as a divine soul.
Please connect me to this expansive memory and align me with the knowing of how I can be of service.
I value myself as an ancient and infinite soul.
I value the gifts I have to offer humanity and I give them with ease and grace.
And So It Is. Blessed Be.
from: http://akashicknowing.com/


پیام اختصاصی لیزا بارنِت برای این ماه (آگوست - اوت)
در این ماه ما یک دعای شفا در مشارکت با عشق به خود را به اشتراک میگذاریم:

دعای عشق به خود
سروران قلمرو آکاشیک، لطفا به من کمک کنید تا حقیقت کسی را که بعنوان یک روح الهی هستم بشناسم.
لطفا مرا به این حافظه گرانبها (حافظه آکاشیک) متصل کنید و مرا با دانستن اینکه چطور میتوانم خدمت رسانی کنم، همسو سازید. من برای خودم بعنوان یک روح کهن و بینهایت، ارزش قائل هستم.
من برای هدایای الهی که دارم تا به بشریت عرضه کنم ارزش قائل هستم و آنها را به آسانی و با بخشندگی میدهم. 
و همینطور است. برکت داده شده باشد.