جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۵

استادان عروج یافته - Ascended Masters



Ascended Masters

سروران (استادان) عروج یافته


نوشته: دیی فینی (Dee Finney)
من بارها به درون این رویا رفتم و از آن خارج شدم و روی پروژه ای که این رویا به من داد کار کردم، با این آگاهی که من بطور همزمان هم بیدارم و هم دارم رویا می بینم.

من چهار تا از استادان را از تعداد گروه بزرگی از افرادی انتخاب کردم - سه مرد و یک زن را. تصاویر و اطلاعات آنها در قالب فریم بود که انگار روی شیارهای خط راه آهن قرار داشت، پس گوشه ها جدا می شدند و می توانستند دوباره کنار هم قرار گیرند. من فریم ها را در آوردم، اندازه تصاویر و اطلاعات را دو برابر کردم. سپس سخت ترین کار این بود که فریم ها را دوباره کنار هم قرار دهم تا همه چهار استاد را با استفاده از همه تکه ها، مشتمل بر گوشه ها، در میان بگیرد.

چهار سرور و استاد عروج یافته (حضرت مسیح، بابایا، افرا - لیدی نادا) همگی در رویا و شهود بَصَری، در طی 20 سال گذشته، خودشان بر من حضور یافتند. من همیشه سپاسگزارم که آنها مرا (نیز) انتخاب کردند تا آگاه باشم که آنها برای کمک به من حاضر هستند.

من تنها استادان عروج یافته را ندیدم. من همچنین چندین راهنمای سرخپوست را دیده ام که به من کمک می کنند تا صفحات اطلاعات را برای جویندگان دانش در این جهان حاضر کنم.