جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۵

قلمرو آکاشیک


قلمرو آکاشیک

خواندن دانش آكاشيك مانند اين است كه يك آلبوم عكس ذهني عظيم را ورق بزنيد . شما بطرز وحشتناكي بوسيله مناظر و اصوات گذشته و حال و وقايع احتمالي آينده مورد بمباران قرار مي گيريد. ناگزير بايستي يكي از وقايع فكري را انتخاب نموده، قصد آن را نمائيد و وارد آن شويد. حالا ديگر در جريان واقعه هستيد و چنان است كه گوئي واقعاً در آنجا بوده ايد، رويداد را چنانكه اتفاق مي افتد تماشا مي كنند.

در صورت داشتن مهارت كافي، مشورت با دانش آكاشيك را مي توانيد به تنهايي انجام دهيد؛ اما اين كار معمولاً با كمك موجود پيشرفته اي از سطح بالاتر هستي انجام مي پذيرد، يعني بعنوان نوعي گردش با كمك راهنماي تله پاتيك. در اين حال حجم عظيمي از اطلاعات مهم و همچنين اطلاعـات جـزئي، بصـــورت تصفيه شده براي شما بيرون كشيده مي شود. اطلاعاتي از وقايع گذشته يا احتمالات آينده با پديده روشن بيني به شما ارائه مي شود، البته از طريق ارتباط تله پاتيك با .... كتابدار كتابخانه.

برخي افراد ادعا مي كنند وارد عالم يادداشتهاي آكاشيك شده و چيزي مانند كتابخانه را با كتابهاي واقعي در آنجا يافته اند. گذشته، حال و آينده بمثابه متون اين كتابها بوده اند. برخي ديگر حتي مي گويند يادداشتي را خوانده سپس وارد آن شده و آن را بطور دست اول تجربه كرده اند.

همه اين ادعاها با ياداشتهاي آكاشيك مطابقت دارد. اينها سفرهائي هستند كه با كمك و هدايت كتابدار در كتابخانه آكاشيك انجام مي گيرد و كتابها بگونه اي ارائه مي گردند كه چيزي آشنا و آسان براي كاربرد و آسان براي پذيرش باشند.