جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۵

فرشته های روز های هفته - بر اساس برخی متون

فرشته های روز های هفته - بر اساس برخی متون



فرشته نگهبان روز یکشنبه: میکائِل (تلفظ فارسی/عربی ناصحیح: میکائیل)

فرشته مقرب، میکائل، محافظ، فرشته جنگجو است. او عدالت می آورد و نگهدارنده ی صلح و آرامش است. او نگهداری کننده کلیدهاست. او نگهبان دروازه بهشت و زمین است. در هر زمانی که نیاز داشتید به میکائل رو کنید. او از سلامتی، خانه، درآمد، دارایی، امنیت شخصی، ایمنی، قدرت، محافظت، عشق، و همه اقوام بشر، حمایت و پشتیبانی میکند.


فرشته نگهبان روز دوشنبه: گَبریئِل (تلفظ فارسی/عربی ناصحیح: جبرئیل)

گَبریئل، بر قدرتهای روحانی، ESP ، الهام و وحی، سفر کالبد اختری، و راهنمای درونی، حکمرانی میکند.
همه اشکال حیات خصوصا سالم بودن و شادی کودکان توسط این فرشته مقرب به شدت مراقبت شده اند. هنگامی که درباره موضوعات مفهومی نسبت به تولد فرزند و همه مشکلات باروری و سلامت زنان نگران هستید این فرشته مقرب را فرابخوانید. 
هنگام نگرانی ها حول موضوعات تهدید کننده صلح و آرامش و هارمونی و نظم و امنیت خانواده تان، از این فرشته مقرب کمک بخواهید.
اگر در مورد سفر دریایی نگران هستید یا از آب میترسید، یا بطور کلی در مورد سفر نگرانیهایی دارید، فرشته مقرب گبریئل شما را راهنمایی خواهد کرد و به شما کمک خواهد کرد تا گذر امنی داشته باشید.


فرشته نگهبان روز سه شنبه: ساموئل

فرشته مقرب، ساموئل، به شفای زخم های ذهنی و فیزیکی کمک میکند. او به شما شجاعت میدهد و محافظت در برابر هر نوع خشونت را به شما ارائه میدهد. 


فرشته نگهبان روز چهارشنبه و متولدین روز چهارشنبه: رافائل

فرشته مقرب، رافائل، برای هر کسی شفا به ارمغان می آورد گرچه جوانان و کودکان بطور خاص توسط رافائل مراقب میشوند. همچنین این فرشته مقرب اغلب یک راهنمای روحانی برای افراد دارای سنین حساس، است.
فرشته مقرب رافائل، همچنین یک پیامرسان است و انتخاب خوبی برای دعا است اگر شما ارتباطات، معاهدات تجاری یا شخصی یا موضوعات مربوط به روابط را طلب میکنید. موضوعات حول تحصیلاتیا یادگیری و انجام دادن  گذر از امتحانات همه مواردی هستند که توسط فرشته مقرب رافائل تحت مراقبت هستند. اگر دارایی تان را از دست داده اید یا اموالتان را گم کرده ایداین فرشته بزرگ به شما کمک خواهد کرد تا آنچه از آنِ شماست را بازیابید.


فرشته نگهبان روز پنجشنبه: زَکیئل

فرشته بزرگ زکیئل، در مورد همه موضوعات قانونی، دارایی زیاد، ثروت، سفته بازی مالی، به شما کمک خواهد کرد.
او بعنوان یک موجود کاربردی و ذهنی و بهشتی، در همه حوزه های مربوط به موقعیت اجتماعی ماهر و آموزش دیده است و در زمانهایی که احساسات بسیار شارژ شده اند به شما کمک خواهد کرد تا آرام بمانید و یاریتان میکند تا هر موقعیت اعطا شده را در یک قالب واضح و منطقی (عقلانی) ببینید خصوصا با توجه به مبارزات توقیف و موقعیت هایی که خود-انگیزشی و فهمیدن قابلیت هایی هستند که شما به آنها نیاز دارید تا برنده باشید.

فرشته نگهبان روز جمعه: آریل 

اعتقاد بر این است که فرشته بزرگ آریل، رهبر فرشتگان رده پرهیزکاران است – آنهایی که بر ترتیب جهان هستی فیزیکی حکومت میکنند، مراقب خورشید، ماه، ستارگان ودیگر سیارات، مشتمل بر زمین، هستند. به همین دلیل، آریل با صمیمیت در حفظ محیط زیست درگیر شده است. اگر شما احساس می کنید برای در زمینه های محافظت کردن از اکوسیستم شناسی زمین، اقیانوس ها، کیفیت هوا، یا حیوانات فراخوانده شده اید، آریل میتواند به شما کمک کند.

در برخی متون "فرشته بزرگ آنائل" را فرشته روز جمعه میدانند: 
از آنائل برای کمک به رابطه دوستی، رابطه عاشقانه، هارمونی و عشق طلب کمک کن. این فرشته مقرب، پیوند ازدواج را نظارت میکند و همیشه هنگام بروز مشکلات و دعواها در رابطه، کمک رسان است. اگر به دنبال راه حل هایی هستید که فراوانی، شادی، و آرامش را به درون موقعیت داده شده بیاورید یا بدنبال دعوت کردن از عشق تازه به درون زندگیتان هستید، پس فرشته بزرگ آنائل را فرابخوانید.
موسیقی و هنرهای نمایشی مورد علاقه این فرشته بزرگ هستند. یاری آنائل، بسیار ارزشمند است اگر شما بدنبال کاری در این زمینه ها هستید یا 6 امتحان رادر پیش رو دارید.


فرشته نگهبان روز شنبه و متولدین روز شنبه: کاسیئل

فرشته بزرگ کاسیئل، بر قوانین زمان حکم می راند. اگر شما به انتهای مهلت زمانی رسیده اید، ملاقات با این فرشته بزرگ برای کسب اهدافتان در اولین فرصت ممکن، بسیار کمک رسان خواهد بود. به دنبال هر چیزی که هستید، اگر موفقیت موقعیت شما به اقدامات فرد دیگری وابسته است، از فرشته بزرگ کاسیئل مشورت بخواهید و او برای به ارمغان آوردن یک نتیجه شاد دوطرفه در هر موقعیتی، کمک خواهد کرد. اغلب مداخله این فرشته بزرگ شما را از یک غم و اندوه و ناامیدی بزرگ حفظ میکند. افراد همهدارای اراده آزاد هستند و بعضی اوقات متاسفانه در می یابیم که دیگران با سرعت کند تر از آنی که ما میخواهیم پاسخ میدهند. اگر شما منتظر جواب یا پاسخ از فردی هستید، خواه در مورد عشق یا موضوعات عملی باشد، فرشته بزرگ کاسیئل، به خطوط ارتباطی برای به جریان انداختن بیشتر ارتباط بطور آزاد، کمک خواهد کرد.