جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

دعا برای اتحاد دو تویین فلیم twinflame


دعای برای اتحاد تویین فلیم twin flame


من از شعله بنفش پر برکت درخواست دارم تا در قلبهای ما مشتعل گردد و به بیرون و اطراف همه بدن های ما، بدن فیزیکی و احساسی و ذهنی و روحانی، با احاطه کردن موجودیت بینهایت ما با شکوه الهی، عشق الهی، رحمت و بخشندگی، بسط یابد.
من نور روح مقدس را فرا می خوانم تا همه کارما ها، همه اِگو ها (ضمیر ها)، همه خشم ها و رنجش ها و همه بیماریها، افکار منفی، اقدامات منفی، کردار های منفی، و انرژی منفی که twin flame من و من در هر زمانی ایجاد کرده ایم را در همه بُعد ها در همه سطح در همه بدن ها، در سراسر زمان و فضا، گذشته و حال و آینده، تا ابدیت، در شعله بنفش تغییر دهد و به نیکویی تبدیل کند.

من حضور فرشته مقرب میکائل همواره دوست داشتنی و لژیون فرشته های آبی را فرا می خوانم تا همه بد ها و همه سبب های اختلاف و رنج کشیدن، را قطع کنید.

همه موانع و ترس ها و نبخشیدن های خودمان را تغییر دهید و رها سازید و هر چیزی و همه چیز را که بر سر راه ما می ایستد را با متحد و تجسم بخشیدن به موجودیت مسیح عروج یافته، تغییردهید و (به نیکی) تبدیل کنید. من از شما می خواهم تا به نمایندگی از ما بر ما و بر محافظت شخصی از ما، و برای محافظت از عشقمان، اقدام کنید.

شعله بنفش دوست داشتنی، همه آنچه که تغییر داده شده را در نور سفید طلایی خداوند، هوشیاری مسیح، نور خداوند که هرگز ساقط نمی شود، بیاور.

این نور سفید طلایی را اکنون به سوی من و twin flame من بفرست، تا همه سرتاسر بدنمان را با این تلالو الهی پر کنی و احاطه سازی. ارتعاش ما و فرکانس عشق و نور ما را تا بالاترین سطح ممکن بالا ببر و ما را تا عروجمان در اتحاد پایدار بر زمین، رهبری کن. باشد تا ارتعاش عشقمان، اتحادمان و هدف مشترکمان، برای همه افراد اطراف ما، صلح و آرامش و شفا و نور به ارمغان بیاورد.

پدر الهی! می دانم که ما لیاقت این لحظه جادویی را داریم! twin flame من و من از شما برای عشق بینهایتتان سپاسگزاریم و از شما برکاتتان را بر اتحاد و هدفمان درخواست داریم.

"من یک موحودیت از شعله بنفش هستم! من آرزوهای خالص خداوند هستم! twin flame من، یک موجودیت از شعله بنفش است! twin flame من، آرزوهای خالص خداوند است!"


منبع: