جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

تویین فلیم - نشانه های تویین فلیم


در طی صدها سال، twinflame (تویین فلیم) ها با هم متحد شده اند. در این مقاله ما نشانه های تویین فلیم را آشکار می سازیم که ممکن است به ملاقات شما با قُل تویین فلیم تان اشاره کند. با افزایش آگاهی سیاره مان، این یکی شدن های تویین فلیم ها با کثرت بیشتری در حال رخ دادن هستند و همینطور ادامه خواهد یافت. فرکانس های یکی شدن دو قُل در همه جا در حال رخ دادن است، بعضی اوقات ما متوجه یکی شدن آنها با هم نمی شویم تا به بهبود یافتن و مرمت کردن یگانگی در همه آفرینش کمکی بکنیم.
خوب، نشانه های یکی شدن تویین فلیم کدامند؟


اینها تنها روشی که بنظر می رسند یا عطری که از آنها استشمام می شود یا طریقی که راه می روند نیستند. طریقی وجود دارد، بیشتر از آنچه که چشم ها بتوانند ببینند. اینها چیزهای زیادی هستند که قلبتان می تواند آنچه را که ممکن است رخ دهد یا ذهنتان می تواند بفهمد، را درک می کند. لیست زیر نشانه های یکی شدن تویین فلیم است که ممکن است مورد توجه شما باشند.


 ملاقات عجیب
همزمانی های زیادی است که ممکن است شما را قبل از اینکه ملاقات عملی اتفاق بیفتد، به تویین فلیم تان برساند. ممکن است دیدن اعدادی مانند 1111 یا 2222 یا 3333 یا ... باشد. ممکن است حتی نشانه های دیگری باشند که برای ایجاد این ملاقات جادویی هر دوی شما، به شرایط ملحق شوند. شما متوجه بسیاری از این نشانه ها می شوید اما زمان سخت هنگام کشف رمز کردن از آنهاست، در حالیکه برخی نشانه ها وجود دارند که شما ممکن است حتی متوجهشان نشوید.



اتصال فوری
یکی شدن با تویین فلیم تان به یکباره و آنی خواهد بود. آن ممکن است، یک نگاه باشد و این یک نگاه همه آنچیزی باشد که فرد را به شما می شناساند. شما آنها را از زندگی گذشته می شناسید، شاید متعلق به زمانهایی بوده اید که هر دو عمیقا در آن سهیم بوده اید. چیز عجیب و غریب این است که شما در می یابید که عادت ها و ژست های قُل خودتان، حتی اینکه پوستشان چه بو و حسی دارد، را می شناسید.



زبان بی همتا
بدانید که برقراری ارتباط هرگز به تنها یک زبان رایج محدود نشده است. این یک نیاز است که توسط یک روش یک کد بی همتای ارتباطی، که تویین فلیم ها دقیقا می دانند و می فهمند، برخورد کرده است.



با هم بودنِ مطلق
ارتباط بین  تویین فلیم ها هیچ فاصله ای را نمی شناسد. مانند روابط شرطی، آنها هرگز ناراحتی یا جدایی را بعمل نمی آورند. بدون نیاز به گفتن چیزی، یک نزدیک شدن در اتصالی که دو قُل حمل می کنند، بوقوع پیوسته است. برقراری ارتباط یک نوع از یک بازتاب کردن/ انعکاس دادن درگیر کننده هر دو است.



هشیاری معنوی
زمانهایی در زندگی تان بوده اند که شما در رابطه هایی بوده اید که هیچ اتصال احساسی در آنها وجود نداشته و شما از آنها ناخشنود بوده اید. این درست برعکس لحظه ای است که با تویین فلیم تان مرتبط می شوید. احساس می کنید که باز کردن قفل های سطوح احساسی تان که مانع ابراز شدنشان شده اید، آسان است. 



صمیمیت
سطح صمیمیت با قُل خودتان بسیار ابتدایی است، شما هیچ لغتی برای توضیح دادنش ندارید. بخاطر این نیاز اولیه، ممکن است برای دو قُل یک اقدام فیزیکی، برقراری ارتباط بطور عملی بشود.

 بیدار شدن انرژی کندالینی
بیدار شدن/فعال شدن کندالینی، یکی از مهم متحد شدن تویین فلیم هاست.     

منبع: