جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

ملاقات با تویین فلیم Twin Flame – نشانه های ملاقات با Twin Flame خودتان


ملاقات با Twin Flame – نشانه های ملاقات با Twin Flame خودتان


یکی از سوالات بسیار پرسیده شده، درباره ملاقات با Twin Flame است، چگونه بفهمیم ما با Twin Flame خودمان ملاقات کرده ایم؟

افراد بسیاری که درباره Twin Flame سوال می پرسند معمولا کسانی هستند که در زندگیشان، بیدار (آگاه) شده اند. ممکن است از نشانه ها باخبر باشید اما ما باید نسبت به نشانه ها، هشیار و بیدار باشیم.

در طی سالها در مورد افراد بسیاری شنیده ام که Twin Flame شان را یافته اند. افرادی که از طریق کتابها و فیلم هایی که تولید شده، نشان داده شده اند. من (نویسنده مقاله) همچنان در حال تحقیقات بیشتر در مورد نشانه های Twin Flame و موضوع سیمپتوم ها (علائم) هستم. اگر شما فردی هستید که Twin Flame تان را یافته اید پس در سعادت هستید، اما اگر در جستجو یا در آرزوی دانستن در مورد نشانه های ملاقات با Twin Flame هستید، این نوشتار ممکن است کمکتان کند. باید آگاه باشید که اتحاد Twin Flame یک موقعیت نایاب است اما هنگامی که فرد آمادگی داشته باشد رخ خواهد داد.

من می خواهم شما غریزه درونی تان را بررسی کنید و ببینید چقدر با این نشانه ها هم-نوا هستید. همچنین توجه کنید که بسیاری از تجربیات Twin Flame ها و نشانه های آنها برای شما منحصر بفرد خواند بود، بنابراین آن نشانه های منحصر بفرد برای شما با هر جفت Twin Flame دیگر متفاوت خواهد بود همانطور که آنها نیز دارای سفر و تجربه منحصر بفرد خودشان هستند. به هر حال، احساس می کنم ما می توانیم از این بیاموزیم و به جنبه های مثبت چیزها نگاه کنیم تا این سفر را برای بیدار (آگاه) شدن شما، لذت بخش تر بسازیم.


10نشانه ملاقات با Twin Flame خودتان

1. شما احساس کامل بودن و در عشق بودن، می کنید هنگامی که یکدیگر را ملاقات می کنید. به هیچ توضیحی نیازی نیست جز احساس کامل بودن.

2. شما به درون تعداد بیشماری از رخدادها می روید که به طور اتفاقی و همزمان برای هر دوی شما رخ می دهند.

3. هر دوی شما دارای یک تمایل شدید برای با هم بدن دارید، مهم نیست که موانع سر راه هر دوی شما چه باشد.

4. هر دوی شما اجازه آزاد بودن به همدیگر را می دهید تا آرزوها و اهداف خودتان در زندگی را دنبال کنید، با اینحال تمایل دارید تا تاپیک های مشابهی داشته باشید

5. شما هر دو دارای یک اتصال عمیق مانند تلپاتی، با همدیگر دارید، شما می توانید بدانید شریک زندگیتان کی خوشحال است و کی ناراحت است یا اینکه چیزی آزار دهنده برای او وجود دارد.

6. هنگامی که همدیگر را برای اولین بار ملاقات می کنید، احساسی فراتر از زمان دارید، انگار که او را قبلا در زندگی گذشته می شناختید.

7. شما هر دو، یکدیگر را تصویر آینه ای هم خواهید یافت.

8. شما دارای یک احساس نزدیکی، عشق و پیوند هستید که قبلا هرگز نداشته اید.

9. احساس می کنید که این ارتباط متفاوت است، هر دوی شما دارای آزادی هستید و تحت تملک دیگری نیستید.

10. حتی هنگامی که از نظر فیزیکی دور از هم هستید، همچنان احساس نزدیک بودن به یکدیگر را دارید.