جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

بیداری کندالینی و انرژی تویین فلیم twinflame




این فعال شدن چاکرا سیستم، یکی از علائم شناخت روح twinflame است. ما می دانیم که قُل های twinflame ها دارای امضا و طرح یکسانی هستند. آنها (امضا/اثر و طرح/برنامه کار) دو الگوی مهم هستند که کمک می کنند تا twinflame ها یکدیگر را بشناسند. بیداری چاکرا و نیروی کندالینی، تنها یکی از گامها برای یک اتصال twinflame است. 


هنگامی که twinflame ها با مراکز چاکرا (همدیگر) برخورد می کنند، آنها را نزدیکتر به طرف خود می کشند، این کِشش حتی هنگامی که شما به قُل تان فکر می کنید احساس می شود، اصلا مهم نیست چقدر از هم دور باشید. ممکن است تا کنون داستانهایی از افرادی که با twinflame شان ملاقات کرده اند و اینکه این کُشش مغناطیس وار چقدر آشکار است، خوانده باشید.

بسیار مهم است تا انرژی کندالینی تان در سراسر مراکز انرژی در جریان باشد. این انرژی دارای قدرتِ خالص سازی و پاکسازی تراکم انرژی ای است که ممکن است در چاکرا های ما بوقع پیوسته باشد. همه دارای چاکرا هایی هستند که ممکن است بلاک شده باشد یا نامتعادل باشد؛ با اینحال، انرژی کندالینی ممکن است همچنان در سراسر چاکرا های ما در جریان باشد.

هنگامی که چاکراها از تراکم انرژی پاکسازی شدند، کندالینی می تواند آزادانه جریان یابد. بنابراین، بسیار مهم است که فعالسازی یا بیداری کندالینی شروع شد، احساسات ناخواسته و رفتارهای ناخواسته ممکن است پدیدار شوند. تا زمانی که درگیر احساسات ناخواسته مانند به یاد آوردن درد دوباره از گذشته، باشید، و از این درد شفا نیافته باشید، شما نمی توانید همراه یا نزدیک twinflame تان بشوید. 


منبع: