جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

دعای گذرگاه و دعای مسیر برای دسترسی به سوابق آکاشیک



فرآیند دعای گذرگاه - The Pathway Prayer Process©


فرآیند دعای گذرگاه یک روش ساده است که هر کسی می تواند از آن برای دسترسی به قلب سوابق آکاشیک استفاده کند؛ این روش در سپتامبر 2001 توسط لیندا هاو ایجاد شده است. این روش بین المللی برای بسط دادن جوهره معنوی، با ارائه یک راه روشن مستقیم برای داشتن ارتباط آگاهانه بیشتر با روح، برای همه جویندگانی که به یک بفعالیت واداشتن درونی برای هشیاری معنوی بیشتر پاسخ میدهند، فراهم است.

سوابق آکاشیک یک آرشیو ارتعاشی از هر روح و سفر انسانی آن در طی زمان و مکان است. هر دسته از سوابق از دو قسمت متمایز ساخته شده اند: طرح انرژیکی روح – طرح کلی پتانسیل الهی – و فهرست نامه زمانهای زندگی تجربه شده توسط یک فردی که نسبت به این طرح و رشد در پتانسیل الهی، در یک زمان زندگی یک باره، بیدار شده است.

من دوست دارم درباره این سوابق بعنوان "تواریخ کیهانی شما" فکر کنم. ذاتا یک منبع معنوی، یک فرد نیاز ندارد تا روشن بین باشد تا آکاشا را بکار گمارد یا از جو آکاشیکِ مهربانی و تکریم و قدردانی بینهایت، بهره مند شود.

این سوابق به عنوان یک مخزن اطلاعات بصیرت، راهنمایی، خِرد و شفای گذشته و حال و آینده، شناخته شده است. اخیرا، بسیاری دریافته اند که کار با این سوابق تلاشهایشان در دیگر سیستمها و دیسیپلینها را مشتمل بر: مشاوره درمانی، کار بر روی بدن، روشهای لمسی کار با انرژی، پیشه های هنری، و حتی تجارت، تقویت می کند. هر دوی دلسوزی و مشورت روح از طریق سوابق آکاشیک آشکار شده اند که حقیقت ها و راه حل ها را برای چالش های زندگی امروزی روشن می سازند.

این سوابق تابع سه دستور قطعی هستند: نترس، مقاومت نکن، قضاوت نکن. این یک محیط امن و دوستداشتنی و همچنین تشویقی را ایجاد می کند. 

منبع: 



دعای مسیر – سوابق آکاشیک
دعای هنگام شروع مدیتیشن برای خوانده سوابق آکاشیک و دعای هنگام  خاتمه دادن به مدیتیشن برای خواندن سوابق آکاشیک


دعای آغازین
و بنابراین ما از نیروهای (ارتش) نور قدردانی می کنیم، درخواست راهنمایی، جهت یابی و شجاعت داریم تا حقیقت را بدانیم
همانطور که آن برای خوب متعالی ما و خوب متعالی هر فرد متصل به ما آشکار شده است.
در روح مقدس خداوند،
از من در مقابل همه اشکال خود-محوری محافظت کن و توجهم را به کار مهیا شده، جهت بده.
کمکم کن تا (خودم/ اسم خودتان را بگویید) را در نور سوابق آکاشیک بشناسم،
تا (خودم/ اسم خودتان را بگویید) را از چشمان سروران سوابق آکاشیک ببینم،
و مرا قادر ساز تا خِرد و دلسوزی را که استادان، آموزگاران و عزیزان من (خودم/ اسم خودتان را بگویید) نسبت به من داشته اند را برای (خودم/او) به اشتراک بگذارم.
سوابق آکاشیک اکنون باز هستند.

دعای پایانی
من مایلم تا از استادان، آموزگاران و عزیزان برای عشقشان و دلسوزی شان قدردانی کنم.
من مایلم تا از سروران سوابق آکاشیک برای نقطه نظرشان (دیدگاهشان) تشکر کنم.
و من مایلم تا از روح مقدس نور برای همه دانش و شفا، تشکر کنم.
سوابق آکاشیک اکنون بسته شده اند. آمین
سوابق آکاشیک اکنون بسته شده اند. آمین 
سوابق آکاشیک اکنون بسته شده اند. آمین 

منبع: