جستجوی این وبلاگ

جمعه، تیر ۳۰، ۱۳۹۶

دعا بسوی فرشتگان

دعای شفا و هیلینگ

فرشته مقرب رافائل، فرشته مقرب زِراخیئل، فرشته مقرب زَدکیئل، فرشته مقرب آزرائل، و همه فرشتگان شفا دهنده، لطفا هیلینگ و شفا و راحتی و صلح و آرامش را به سوی ....... (نام خودت یا شخصی را بگو) بفرستید. لطفا (.........) را در حمایت عاشقانه تان و حضور شفا و هیلینگ تان احاطه کنید. شما دقیقا می دانید که (.........) نیازمند شفا و هیلینگ کامل هستند و من دعا می کنم که (.........) برای دریافت این هیلینگ و شفا، گشوده باشند. برای تقدیم معجزات عشق و هیلینگ و شفا برای متعالی ترین و بهترینِ (.........) ، از شما سپاسگزارم.



دعا برای کمک به جهان

بعنوان یک موجود دارای قدرت متعالی عشق و نور، همه فرشته ها، فرشتگان مقرب، استادان عروج یافته و کهکشان ها را فرا می خوانم تا زمین را در یک کره کامل احاطه کنند و بعنوان یک موجودیت متحد شده یک انفجار شدید از عشق عمیق را به درون قلب مادر زمین بفرستند تا به عروج او کمک کنند.
من سپاسگزارم که این عشق اکنون جریانهای عمیق را به درون ذهن ها، قلب ها و روح های هر مرد و زن و کودک بر یا در درون زمین فرستاده است تا به عروج شخصی آنها کمک کند.
من از این عشق که اکنون داده شده درخواست می کنم تا میلیون ها بار قویتر از هر عشق و نور دیگری که قبلا فرستاده شده بزرگتر باشد و اینکه اجازه دهد تا دقیقا به جایی برود که بیشترین نیاز به او وجود دارد!
سپاسگزارم. و چنین باشد. آمین.


دعای سم زدایی
خداوند عزیزم و فرشته های مقرب میکائل و رافائل، از شما سپاسگزارم که ذهن من و بدن مرا در انرژی شفا دهنده تان حمام می کنید و مرا به طریق های طبیعی، تسکین می دهید و آسایش می بخشید و متعالی می سازید. از شما سپاسگزارم که وابستگی های گذشته من به مواد شیمیایی را شفا می دهید و از شما سپاسگزارم که مرا از همه عوارض مواد شیمیایی سم زدایی می کنید. اکنون من همه اضطرابم را به سوی شما رها می کنم! لطفا کمکم کنید تا اکنون و همیشه بطور کامل به منبع انرژی الهی شما متصل باشم. آمین.  


منبع: