جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

مدیتیشن برای پیدا کردن رسالت و هدف الهی زندگی


مدیتیشن برای پیدا کردن هدف الهی زندگی


نکته: این مدیتیشن با توجه به حفظ چارچوب مدیتیشن اصلی، خلاصه شده است. برای متن کامل به آدرس منبع ذکر شده در انتهای همین پست بروید.


در جای راحتی بنشین. ریلکس باش. توجهت را به بدنت بده. اگر در جایی احساس تنش یا انقباض کردی شلش کن. شروع کن به دم عمیق و آرام. وقتی همه ریه هایت پر شد، نفست را کمی نگهدار و سپس  به آرامی تمام هوای بازدمت را خالی کن و مدتی نگهدار و بعد چند دم و بازدم به همین صورت انجام بده.

اکنون، تصور کن که روی یک ابر نرم در آسمان هستی و طاق باز دراز کشیده ای و دستانت را باز کرده ای.

ابرهای دیگر با همان سرعت ابر تو در کنارتان در حرکتند. احساس بی وزنی می کنی و لذت می بری و احساس آزاد بودن می کنی. زمان در این محیط متوقف شده است و هیچ احساس استرس و نگرانی نداری.

کم کم احساس می کنی که ابر تو از ارتفاعش کم می شود تا زمانی که می بینی بر بالای یک قله زیبا در آسمان هستی. گستره زیبا و عظمت خالص، شکوه حیرت آور چشم انداز قله را بررسی می کنی. هر جا نگاه می کنی قله های پوشیده از برف با باریکه ابر ها در اطراف صخره هایشان را می بینی. تا آنجا که چشم کار می کند احساس صلح و آرامش و متانت مخلوط شده با هیبت و احترام به طبیعت است. شروع کن به درک مکانت در جهان هستی زیبا. تو به همه موجودات زنده متصل هستی به طبیعت متصل هستی. اکنون در زمان درست در مکان درست هستی و در ارتباط با آینده ات به طبیعت اعتماد می کنی. اکنون می خواهی هدف الهی زندگیت را بیابی. چرا بر این سیاره هستی؟ چرا این همه اتفاقات تا امروز افتاده اند؟ اکنون می فهمی که همیشه توسط روح های راهنما ، فرشتگان و عزیزانی که از دنیا رفته اند، مواظبت و راهنمایی شده ای.

اکنون چند نفس عمیق بکش و توجهت را به مشارکت الهی در کشف هدف الهی زندگی ات معطوف کن.


برای شروع کشف هدف الهی زندگیت ببین چه چیزی باعث اوج گرفتن تو می شود. رویاهایت را در ذهنت ببین. اکنون که برفراز این قله مرتفع پوشیده از برف قرار داری برای رسیدن به آرزوهایت پر از امید هستی. نیروی پتانسیل آرزوهایت را حس می کنی. اهداف بزرگی که برایشان متولد شده ای را حس کن. همه هارمونی این چشم انداز گسترده با آرزوهایت را حس کن. دنیا دوبره هیجان انگیز شده است.

اهداف الهی تو همانی است که باعث می شود مانند شعله آتش مشتعل شوی و روحت به یکباره تا آسمان اوج بگیرد .... حال اهداف الهی زندگیت را حس کن.

همراهی فرشتگانی که در کنارت ایستاده اند را حس کن. حضور گرم روح های راهنما و نگهبان را با همه وجودت لمس کن. استادان عروج یافته را ببین که دستانت را برای یاری می فشارند .... چه دستان گرمی دارند .... این گرمای زندگی واقعا لذت بخش است. 


از این چشم انداز سفید و گسترده در کنار فرشتگان و روح های نورانی و استادان لذت ببر و بدان هنگامی که چشمانت را باز کنی همچنان در کنارت هستند و خواهند ماند. از حضور آنها در درون قلبت رز صورتی بزرگی شکوفا شده است.

توجهت را به نفسهایت بده. نفس های گرم و پر از امید. اگر دوست داری بگذار چند قطره اشک از چشمانت سرازیر شود.
 
هر وقت احساس کرده ای که آماده ای تا برای رسیدن به اهداف الهی زندگیت قدم برداری با قلبی پر از نور امید الهی به آرامی چشمانت را باز کن ...

و بدان که هر وقت اراده کنی می توانی چشمانت را ببندی و دوباره بر بالای ابر سفیدت می توانی پرواز کنی ....



برگرفته از: