جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

چگونه تویین فلیم ها یکدیگر را شفا و هیلینگ میبخشند؟


چگونه Twin Flame (تویین فلیم) ها یکدیگر را شفا (هیلینگ) می بخشند؟

هنگامی که شما Twin Flame خودتان را، نمایشی، آزار دهنده، مزاحم، معتاد (وابسته)، بیش از حد حساس یا ترسو می یابید، آن را مانند یک آینه ببینید، و کشف کنید و بفهمید اگر قسمت "دیده نشده" خودتان را دارد انعکاس می دهد.

قُل های روحی (Twin Flame ها) همدیگر را آنقدر بسیار دوست می دارند که انرژیشان هر چیزی در درونشان را انعکاس و بازتاب می دهد. قُل شما چیزی که شما، هستید، بوده اید یا درباره خودتان فراموش کرده اید که می باید دیده شود، را به شما نشان میدهد.

درست به خواسته ها، عقائد و آنچه Twin Flame تان برای گفتن دارد نگاه کنید. اینها نیازها و عقائد خود شما هستند که به شما بازتاب داده شده اند.

عشق قُل روحی، شما را به درون یک سفر روحانی می برد که هیچکس دیگری نمی تواند چنین سفری برای شما بیافریند. قُل شما در حال نشان دادن چیزهایی را از درون عمیق ترین عشق ممکن، به شما است و با بازتاب دادن هر چیزی درباره شما، شما را به منبع ذاتی خودتان هدایت می کند.

انرژیهای بین قُل های روحی (تویین فلیم ها) (Twin Flame ها) این مسئولیت را بعهده می گیرد تا (حتی در قالب کلمات، اقدامات) کسی که هستید یا چیزی که در طی تبدیل و تغییر به آن نیاز دارید را به شما نشان بدهد.

بعضی چیزها در عمق اتفاق افتاده اند یا فراموش شده اند. فقط به کلماتش، ترس هایش، و رفتارش گوش بده و توجه کن و خودت را ببین. اگر با خودت صادق باشی، پس این بالاترین عشق بین روح ها (قُل های Twin Flame) است که هر کسی می تواند تجربه کند.

قُل (Twin Flame) شما، خوب و نه-خیلی-خوبِ درون شما را انعکاس خواهد داد. این مشارکتی است که شما با او قبل از اینکه متولد شوید بنا کرده اید. شما موافقت کرده اید تا با همدیگر ملاقات کنید و با انعکاس روح و ضمیر، یکدیگر را شفا (هیلینگ) ببخشید.

منبع:
نوشته: Leda De Zwaan