جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

چگونه با فرشتگان کار کنیم؟


چگونه با فرشتگان کار کنیم؟


یک فرشته، (صرفا) یک موجود کوچک دارای بال نیست. یک فرشته، یک حالت خالص از آگاهی از توانایی های الهی و پرهیزکاری های الهی است. این (موجودی کوچک با دو بال) یک تشبیه بسیار کهن توضیح دهنده ی ظرفیت ما برای رویا پردازی و برای سفر در بُعد های دیگر آگاهی مان است.
کار کردن با فرشته ها بطور اساسی بسیار ساده است. همه کاری که باید انجام دهیم، تکرار کردن نام یک فرشته مانند مانترا، است، به هر تعداد و در هر زمانی که امکانپذیر باشد.

ترجیحا نام یک فرشته را در یک زمان واحد در طی دوره حداقل 5 روزه اینگونه بخوانید. 

از این رو، ما بر "بخش، حالت" خاص یا منشا جریان آگاهی مان و بر توسعه دادن تواناییها و پرهیزکاری ها و قدرت های الهی ای که فرشته ارائه می کند، تمرکز می کنیم.
ما سپس می توانیم تدریجا با یکپارچه سازی دانش چند بُعدی و پتانسیل های تازه مان و با اصلاح خاطراتمان و کسی که هستیم، به همان فرشته بدل شویم. 

بسته به محتویات خاطرات واقع شده در آن بخش، فرشته خواه به یک طریق خالص ظهور می یابد یا انحراف های انسانی ما را بیرون می کشد تا بتوانیم آنها را پاکسازی کنیم و با عمق بیشتری خودمان را بشناسیم.
اما از این طریق یا به روش دیگر، فرشته ظهور می یابد، این قطعی است، و شروع هدف گرفتن رویا ها و نشانه های بسیار دقیق است.
از اینرو، آنچه غیر طبیعی است آنچیزی است که در رویاهای ما و موقعیت های روزانه ما است، پس ما دقیقا ویژگیها (تواناییها یا انحراف های انسانی) فرشته ای که فراخوانده ایم را بشمار می آوریم.

با توجه کردن به رویاها و موقعیت های روزانه و تجربیات مان، ما می توانیم محتویات لیست های توانایی ها و انحراف های انسانی پیوست شده به فرشته ها را بازشناسیم.
این به ما اجازه می دهد تا آگاهانه در کاری که فرشته انجام میدهد و برای ما یک نقشه دقیق از آگاهی مان و از سفرهایمان از طریق رویاها در بُعدهای دیگر از زندگی مان و دنیاهای موازی را فراهم می کند، مشارکت داشته باشیم.
نام فرشته تان را انتخاب کنید. نام او را به هر تعدادی که امکانپذیر است در طی روز هنگامی که مدیتیشن انجام می دهید، راه می روید، ورزش می کنید، آشپزی می کنید، و قبل از رفتن به رختخواب، تکرار کنید و یک دفترچه رویا و یک خودکار فراهم کنید تا رویاهایتان را یادداشت کنید.

خواهید دید که همه رویاهایتان و نشانه ها متناظر با فرشته ای هستند که فراخوانده اید. توجه داشته باشید که شما می توانید رویاهای زیبا یا همچنین کابوس هایی را ببینید.
نترسید، این یک فرایند است که طبیعی است و این فرایند، با پاکسازی و تخلیه خاطرات منفی ضبط شده تان در کامپیوتر درونی تان، برای مدت طولانی به شما منفعت خواهد رساند.
این تمرین را در یک بازه زمانی حداقل 5 روزه و بیشتر با فراخواندن یک فرشته، برای ایجاد ارتباط و فعالسازی حالت آگاهی و هوشیاری در خودتان، تکرار کنید.
رویاهایتان واقعی تر، زنده تر، و بسیار قوی خواهند شد و شما قادر خواهید بود تا خواندن تواناییها و انحراف های انسانی فرشته ای که شما در حال کار کردن با او هستید، را آغاز نمایید.

   

منبع: