جستجوی این وبلاگ

جمعه، تیر ۳۰، ۱۳۹۶

نومرولوژی - عدد درسهای کارمایی - از numerology.com


اعداد درسهای کارمایی

محاسبه ی اعداد درسهای کارمایی بسیار ساده است و احتیاجی به هیچ عملیات ریاضی ندارد. اسمتان (نام و نام خانوادگی) به لاتین را کامل بنویسید و عدد مربوط به هر حرف را مشخص کنید. هر عددی که در بین اعداد حروف اسمتان نباشد، عدد درسهای کارمایی شماست. هر فرد ممکن است چندین عدد درسهای کارمایی را داشته باشد.

نکته: درسهای کارمایی کمک می کنند تا به زندگیتان جهت بدهید (با گذشت زمان مشخص می شود).

نکته: در حالی که درسهای کارمایی به "نقصان" اشاره می کند، درواقع چیزی به زندگیتان "اضافه" می کند (مفاهیم نقصان یا افزودن چیزها بطور گسترده بهم مرتبط هستند).


اعداد درسهای کارمایی

مزایا و کاستی هایی در طبیعت ما وجود دارد. درسهای کارمایی محدوده هایی در زندگی مان هستند که نیاز به انجام مجددشان وجود دارد و مشکلاتی هستند که غالبا با آنها سر و کار داریم.

 عدد 1
عدد درسهای کارمایی 1 به شما پیشنهاد می دهد که هنگامی که مسئله ی رویا ها و مقاصدتان مطرح است، استوار، مصمم، و مطمئن و خاطرجمع باشید. ضروری و واجب است که صرفنظر از مشکلاتی که ابخاطر دنیای اطراف ایجاد شده اند، به مهارت ها و قدرت هایتان به منظور محافظت از حقوق تان و دستیابی به موفقیت، مطمئن باشید.

 عدد 2
عدد 2 درسهای کارمایی تاکید می کند که شما باید بیاموزید که چگونه مبادی آداب، با نزاکت و مودب باشید. بالاترین نفع شخصی تان در این است که نسبت به احساسات افراد دیگر پاسخگو باشید. نیاز دارید تا بیاموزید که چگونه در یک تیم تعامل و رفتار کنید.  

 عدد 3
عدد درسهای کارمایی می گوید که انتقاد از خود تان برایتان مضر است. شما نسبت به خودتان بسیار سخت گیر هستید. شما از آنچه خودتان فکر می کنید، بهتر هستید.

 عدد 4
عدد درسهای کارمایی 4 درباره فقدان تصمیم گیری در زندگی تان سخن می گوید. شما هنوز هدف تان در اینجا را تعیین نکرده اید، اما به انجام کاری که دوستش می دارید و کاری که کمکتان می کند تا خودتان را پیدا کنید، ادامه بدهید.

 عدد 5
شما منافع تان را پراکنده می کنید و ترجیح می دهید کارهایی را انجام دهید که بجای جالب بودن، امن و ایمن باشد. تلاش کنید تا زندگی را با بالاترین لطافت و خوشی تجربه کنید، کار خارق العاده ای انجام دهید و وجودتان را تازه کنید.

 عدد 6
عدد درسهای کارمایی 6 به تردید یا ناتوانی برای بظهور رساندن احساسات اشاره دارد. این می تواند ظرفیت فطری شما باشد و هنگامی که تلاش می کنید تا تعهدی را نشان دهید برای شما چالش برانگیز است. شور و اشتیاق و احساسات تان را نگه ندارید. خواهید دید که همه چی چقدر ساده است وقتی که به سوی دنیا گشوده و باز باشید. در طی زمان می آموزید که چگونه اجازه دهید عشق و توجهتان ابراز بشوند و روابطی را خواهید یافت که شما را کامل خواهند کرد. 

 عدد 7 
هنگامی عدد 7 را بعنوان درس کارمایی دارید که بعضی استعداد های طبیعی و ذاتی را نادیده گرفته باشید. علیرغم دلیل اینکه چرا از مهارت هایتان غافل شده اید – شاید فقدان بلند همتی، یا ترس از بهترین بودن در استعداد تان باشد – شما باید بفهمید که این (استعداد و مهارت) قسمتی از شماست. رشد استعداد هایتان و انجام کاری که در آن بهترین هستید، برای شما بسیار سودمند خواهد بود. 

 عدد 8
اگر عدد درسهای کارمایی 8 را دارید – این بدان معنی است که در کار کردن با پول مهارت دارید، اما هنوز نفهمیده اید که چگونه بطور منظم سود (پول) کسب کنید. پس وضعیت مادی شما بسیار قابلیت تغییر دارد. حتی اگر میدانید که چگونه پول دربیاورید، بدون توجه به آینده ولخرج هستید. به منظور تثبیت کردن درآمد تان و وضعیت مالی تان در آینده، مراقب باشید و هر گامی که برمی دارید را محاسبه کنید.

 عدد 9
عدد درسهای کارمایی 9 نشان می دهد که شما قابل اعتماد نیستید (دارای اعتماد بنفس نیستید)، و تمایل دارید تا (خودتان را) در دنیایتان محصور کنید. تلاش می کنید تا احساسی تر و دلسوز باشید و بر (طبل) کوته فکری خودتان بکوبید. دنیا بروی شما گشوده خواهد شد و شما احساس کمال خواهید کرد. 



منبع: هانس دکوز - https://www.numerology.com/blog/karmic-lessons