جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

سخنان گیج کننده گورو ها درباره تویین فلیم تان و سوال و جواب با اساتید آکاشیک در مورد حقیقت تویین فلیم


اغلب گورو (استاد) های تویین فلیم به شما خواهند گفت که شما از تویین فلیم تان دور هستید بخاطر اینکه "هنوز کاری برای انجام دادن دارید"، یا شما "نیاز دارید تا بیشتر روی خودتان کار کنید؛ خودتان را بیشتر دوست داشته باشید". حتی بعد از اینکه همه درمان ها را انجام دادید و خودتان را بطور خام دوست داشتید و همچنان خود را تنها می یابید، هنوز دارید فکر می کنید که چون گورو چنین گفته، که نمی توانی بدون یک اتحاد هارمونیک با تویین فلیم نمی توانی به بُعد پنجم راه یابی. شما معتقدید که  بدون عشق بی قید و شرط نسبت به خودتان و همدیگر، نمی توانید بسادگی تعالی یابید. حتی بعضی ممکن است تلاش کنند تا به شما بگویند که کسی که فکر می کردی تویین فلیم تو باشد در واقع تویین فلیم شما نیست و یک "کاتالیزور" در جهت رسیدن به تویین فلیم واقعی شماست، و شما حتی از گذشته هم گیج تر شوید. 


پس من لیست (سوالات) زیر را ایجاد کردم و از تیم آکاشیک خودم خواستم تا لطفا حقیقت در مورد ما (دو قل تویین فلیم) را روشن سازند.

من از سوابق آکاشیک خودم پرسیدم:

جفت روح های twin flame  چه چیزی هستند؟

جفت روح هایtwin flame  دو روح هستند که از تقسیم یک موجودیت نور به دو قسمت بوجود آمده اند، بسیار شبیه دوقلوهای انسانی که از یک تخمک که به دو قسمت تقسیم شده بوجود می آیند.

آیا هر موجودیت نور به دو قسمت به دو روح twin flame  تقسیم می شود؟

نه، هر موجودیت نور به دو قسمت تقسیم نمی شود.

چرا برخی موجودیت های نور به دو روح twin flame  تقسیم می شوند؟

این اغلب توسط موجودیت های نوری اتفاق می افتد که به درون یک تجسم فیزیکی بر یک سیاره فیزیکی مانند زمین، تجسم خارجی پیدا می کنند. دلیل اصلی، داشتن دو وجه یک روح است – خواه هر دو جسم فیزیکی پیدا کنند یا یکی از آنها جسم فیزیکی پیدا کند و دیگری در روح باقی بماند – تا در تکامل برای روح کمک رسانی کند.

بیایید برای یک لحظه بر کسانی که با هم تجسم فیزیکی یافته اند تمرکز کنیم. هدف آنها با هم چیست؟ چرا آنها با هم تجسم فیزیکی پیدا کرده اند؟

نهایتا، یک جفت روحِ twin flame برای هُل دادن یکدیگر بر مسیر عشق بی قید و شرط به خود و برای اتحاد دوباره در عشق بی قید و شرط نسبت به یکدیگر بطور هماهنگ، تجسم فیزیکی یافته اند. تا آنجا که ماموریت و هدف برای خدمت رساندن به همدیگر بعد از اتحاد دوباره هماهنگ، همه اش به معاهداتی بستگی دارد که آن دو قبل از تجسم فیزیکی یافتن نسبت به هم ایجاد کرده اند. همچنین آنها ممکن است برای کمک به آموختن درس ها به همدیگر تعهداتی با دیگر soul mate ها بسته باشند. بطور خلاصه، ماموریت ها معمولا برای کمک به تعلیم عشق بی قید و شرط و آوردن صلح و آرامش بر زمین است.

درباره تقسیم اولیه موجودیت نور مستقیما به دو جنسیت مذکر و مونث:

هنگامی که ما درباره روح ها صحبت می کنیم، چیزی که درباره اش سخن می گوییم، انرژی آگاه شناخته شده به نام موجودیت های نور است. آنها جنسیت ندارند تا زمانی که در بدن های فیزیکی تجسم خارجی بیابند، و تا آن زمان دارای تعادل مساوی از انرژی مونث و مذکر هستند. این بدان معنی نیست که آنها به یکی از انرژی مونث و مذکر بیشتر از دیگری علاقه مند نیستند یا اینکه در یکی از این دو بیشتر از آن دیگری، برجسته نیستند. هر جفت twin flame   دارای هویت شخصی متعالی خویش است.
در مورد twin flame هایی که نتوانند در اتحاد با هم موفق شوند چطور؟ برای ماموریت آنها که موافقت کرده اند یکدیگر را خدمت کنند، چه اتفاقی می افتد؟

آنها نمی توانند ماموریتشان را تمام کنند اگر نتوانند به مسائل (و موانع) برای متحد شدن و خدمت رسانی به یکدیگر خاتمه دهند. معاهدات (که قبل از نزول به زمین بسته شده اند) قابل دوباره نوشته شدننیستند، مگر توسط ضمیر های متعالی.

برخی می گویند موجودات منفی ای روی زمین وجود دارند که می خواهند مانع اتحاد دوباره twin flame ها شوند. حقیقت در مورد این موضوع چیست؟

این مطلب حقیقت دارد. موجوداتی هستند که موانعی را خلق می کنند تا ضمیر و اِگو بشر را در ارتعاشات پایین نگه دارند.



منبع:

نکته : در نتیجه در ادامه سخنان گورو ها باید اشاره کرد که برای پیدا کردن و اتحاد با تویین فلیم تان بهتر است از ندای درونی و راهبر معنوی تان کمک بگیرید و در جهت رسالت الهی تان حرکت کنید. مطمئنا تویین فلیم تان در زمان مناسب و در مکان مناسب با شما متحد خواهد شد.