جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

دعای ماه - منتشر شده در آگوست 2016 توسط لیزا بارنت


دعای این ماه از لیزا بارنت


این پست مربوط به آگوست 2016 است.




دعا برای با ارزش بودن
مادر الهی، پدر الهی، خداوند، من مدعی بینظیر بودنم هستم و
من آگاهی انباشته شده که مرا در قید و فشار نگه میدارد را آزاد می کنم.
من از همه بندهایی که خود-باارزش بودن مرا تصاحب کرده اند را آزاد می کنم.
من از آرزویم برای تجویز عمومی دور می شوم.
من معاملات و توافق های گروهی را که دیگر خیر متعالی مرا خدمت نمی کنند را رها می کنم و فراتر از محدودیت های اختیار حرکت می کنم.
من باارزش هستم تا خود عطا شده الهی ام را ابراز کنم و اکنون چنین کنم و در هر روز پیش رو چنین کنم.
من مدعی این حقیقت برای خودم و همه آنهایی که ملاقات می کنم هستم.
چنین باشد. پربرکت باشد.


برای متن انگلیسی دعا به بلاگ خانم لیزا بارنت رجوع کنید.



از: لیزا بارنت -