جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

جملات مثبت برای برقراری ارتباط با قدرت متعالی تان


جملات مثبت برای برقراری ارتباط با قدرت متعالی الهی تان:



اکنون، روح قدرت متعالی الهی من در من بیدار می شود.

من درک می کنم که با همه آفرینش، یکی هستم.

من، خود-بیداری عمیقتر را می شناسم و به آن خوشامد میگویم.

من بطور فعال، روشن فکری معنوی را پیگیری می کنم.

من از دعا/مدیتیشن با انرژی تجدید شده و شهود، پدیدار می شوم.

من با شادی، روح قدرت متعالی را در درونم بیدار می سازم.

من بدن های معنوی و احساسی و فیزیکی و ذهنی ام، را تغذیه می کنم.

من به روح درونم متصل می شوم و صلح و آرامش و متانت عظیم را تجربه می کنم.

من هر روز با قدرت و روشن فکری اقدام می نمایم.

هر کاری که انجام می دهم با قدرت الهی روح پر شده است.

من به آسانی حضور قدرت معنوی الهی روحم را در همه جنبه های زندگیم می یابم.

من ب سپاسگزاری قلبی برای قدرت متعالی الهی ام، روزم را آغاز می کنم و به پایان می رسانم.

من در همسوئی با خود متعالی ام اقدام می کنم.

من دارای یک اتصال قوی با قدرت متعالی الهی ام هستم.

من برای دسترسی همواره-گسترش-کننده به قدرت متعالی الهی ام سپاسگزارم.

من، هنگامی که توسط قدرت متعالی راهنمایی شده ام در همه تلاشهایم موفق هستم.

قدرت الهی همیشه در درون من است.

 من روابطم با خود متعالی ام با افکارم در مورد صلح و آرامش و شادی را پرورش می دهم.

بزرگترین منبع قدرت من از قدرت متعالی الهی ام سرچشمه میگیرد.


منبع: