جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

مقیاس ارتعاشات - در فرکانس 500 هرتز به بالا چه اتفاقی می افتد؟


شما در کجای مقیاس ارتعاشات قرار دارید؟

درست همانطور که سیسموگراف ها برای اندازه گیری زمین لرزه ها استفاده شده اند، به محققین اجازه داده اند تا فرکانس انرژیکی یک فرد را بر یک مقیاس ارتعاشات خاص، اندازه گیری کنند.

این مقیاس چگونه کار می کند؟ خوب، تصور کنید دارای یک مقیاس از 1 تا 1000 هستید و 1000 بالاترین حالتی است که یک انسان می تواند به آن برسد. اگر شما به این سطح (1000) برسید، شما استاد روشن فکرخواهید بود (از 999 نفر دیگر برتری دارید). در پایینترین انتهای طیف، کسی است که هرگز رشدی نداشته است.

محققین از تست عضله و حرکت شناسی برای تعیین جایی که افراد بر این مقیاس قرار دارند، استفاده می کنند. همانطور که می توانید ببینید، احساسات سنگین مانند غم، احساس گناه یا احساس حقارت در یک فرکانس پایین ارتعاش دارد، در حالیکه احساس هایی مانند عشق، سعادت و روشن فکری، در فرکانس بالا، فرکانس های رو به بالا، ارتعاش دارند.


در فرکانس 500 هرتز به بالا چه اتفاقی می افتد؟

درست همین الان، متوسط سطح (ارتعاش) انرژی بر روی کره زمین 207 (هرتز) است – و این بخاطر این است که در سرتاسر زندگیهایمان، ما بلاک ها انرژی و شرایط منفی را انباشته کرده ایم که ما را از ارتعاشات بالاتر، به عقب می کشند.
سطحی که ما برای آن هدف گذاری کرده ایم، 500 هرتز به بالاست. 500 هرتز، ارتعاش عشق است. هنگامی که شما در این سطح دارای ارتعاش هستید، زندگی به شدت متفاوت است. عشق، شادی و فراوانی (مالی) به ناگهان در میان دستان شما هستند. درد، استرس، و کشمکش و تقلا، به نظر می رسند که در دور دست ها دود و محو می شوند و شما به یک آهنربا برای آنچه حقیقتا آرزو می کنید، تبدیل می شوید.

اما اینجا جایی است که حتی از این بهتر هم می شود. مطالعات نشان داده اند که انرژی شما، تنها بر شما تاثیر نمی گذارد بلکه بر افراد اطراف شما نیز اثر می گذارد. تنها مقالات با موضوعاتی مانند اثر ماهاریشی یا درمان از راه دور (ارسال انرژی از راه دور / distance healing) را در اینترنت جستجو کنید.

نتیجه. هر کسی که در جستجوی یک زندگی شادتر، موفق تر و پر نور تر است باید خاتمه دادن به این بلاک های انرژی را هدف بگیرد و فرکانس انرژی اش را تا یک سطح عشق یا بالاتر از عشق (500 و بالاتر از 500 هرتز) بالا بیاورد - یک نظریه ای که بسیاری  دانشمندان مشهور تا امروز از آن حمایت می کنند.


از: