جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

فرشته ها


فرشته ها

فرشته ها برخلاف روح های نگهبان و روح های راهنما، هرگز انسان نبوده اند. به هر حال، فرشته ها، در طی موجودیت زمینی مان راهنمایی می کنند و از ما محافظت می نمایند. آنها همچنین می توانند به منظور تحویل دادن یک پیام یا اقدام کردن بعنوان یک منبع راهنمایی معنوی برای فرشته های نگهبان، شکلی به خود بگیرند که بنظر قالب انسانی باشد. فرشته ها هرگز بعنوان (موجودات) میرا (مانند انسان ها و حیوانات) بر روی زمین زندگی نکرده اند و دارای یک فرکانس انرژیِ دارای ارتعاش بالا هستند. افرادی که تلقین پذیر هستند، که می توانند حس یک حضور روحانی را "احساس کنند"، می توانند تفاوت قابل لمس بین یک ظهور فرشته و یک روح راهنما را بیان کنند. روشن بین ها، هاله فرشته ها را سفید روشن می بینند در حالیکه هاله یک روح راهنما تا این اندازه روشن نیست و ممکن است بصورت یک هاله آبی مایل به سفید، ظاهر شود.

فرشته ها موجوداتی از نور هستند که به درخواست های ما برای راهنمایی، مشورت، محافظت و راحتی و آسایش، پاسخ می دهند. تصورات خداوند از عشق، فرشته ها را خلق کرده است. فرشته برای کمک به ما اینجا هستند، خصوصا هنگامی که عزم ما به آوردن شادی و هیلینگ برای دنیا باشد. از هر تعداد فرشته که می خواهید درخواست کنید تا در اطرافتان باشند. از فرشته ها درخواست کنید تا عزیزانتان، خانه تان، و کسب و کارتان را احاطه کنند. فرشته ها در کمک کردن به ما، شادی بسیاری را دریافت می کنند و تنها می خواهند که ما بعضی اوقات به یاد داشته باشیم که در سپاسگزاری برای کمکشان بگوییم "متشکرم".
از آنجا که فرشته ها بطور خالص موجودات روحانی هستند، دارای هیچ محدودیت زمان و مکانی نیستند. یک archangel (آرکنجل - فرشته مقرب) می تواند بطور همزمان به افراد زیادی در موقعیت های جغرافیایی متفاوت کمک کند. بنابراین، هرگز برای فراخواندن یک فرشته نگران نباشید که بترسید که مبادا نیازتان آنقدرها هم بزرگ نیست یا اینکه فرشته ممکن است بسیار سرش شلوغ باشد!

فراخواندن فرشته برای کمک به شما برای گوش های فرشته ها بسان یک موسیقی شیرین است.

منبع: