جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

تویین فلیم - فورا یکدیگر را شفا و هیبینگ دهید


یکدیگر را فورا شفا بدهید


اگر یک قُل روح مونث نتواند بخاطر ترس هایش برود، امکان دارد که قُل روح مذکر نیز نتواند برود.
اگر یک قُل مونث، درگیر اعتیاد یا یک ماجرا در زندگی اش باشد، بسیار امکان دارد که قُل مذکر نیز دقیقا با همین الگوها درگیر باشد. 


اگر او (قُل مذکر)، اینها را می بیند و از اینها آگاه است و اراده کند تا اعتیاد یا ترس از ترک مکان یا ترک یک عقده روحی، تغییر کند، پس قُل مونث نیز بطور اتوماتیک به خوبی شفا خواهد یافت. 

بنابراین، اگر دو قُل روحی (دو قُل Twin Flame) از شراکت قُل روح (Twin Flame) آگاه باشند، ابتدا با انعکاس اعتیاد، دراما (شرایط بحرانی)، ترس، یا الگوهای دیگر، یکدیگر را شفا می بخشند. هنگامی که هر یک از قُل ها این الگوها را رها کند، پس قُل دیگر می تواند بطور اتوماتیک شفا یابد. این اتفاق بطور عمومی در هیچ رابطه عادی یا مشارکت عادی دیگر رخ نمی دهد.

اگر می بینید که شریک شما (قُل شما) با هر چیزی (افسردگی، دراما، اعتیاد، بیماری و ...) دست و پنجه نرم می کند، پس انعکاس آن را در درون خودت ببین و بطور ساده بگو "من می خواهم این الگو را رها کنم تا خودم و هر دوی ما را شفا ببخشم". این می تواند هر دوی شما را فورا شفا ببخشد. برای دین الگوها به عشق ورزیدن به خود و برای شفا بخشیدن به هر دوی شما به عشق ورزیدن نیاز است.

تبدیل و تغییر در عرض ثانیه ها رخ خواهد داد. انعکاس و شناختن همه آن چیزی است که نیاز دارید! بخاطر همین است که مشارکت ارتباطی Twin Flame ، بالاترین شکل تغییر و تبدیل است که می تواند در ارتباط ها رخ دهد.

مشارکت در ارتباط (و توقف فرار کردن از مشکلاتتان) نهایتا مشارکت با خودتان نیز هست.
این مشارکت دوطرفه کار می کند. با دوست داشتن خودتان، شما قُل خودتان را دوست داشته اید و او با دوست داشتن خودش، شما را بیشتر دوست داشته است.

فرار کردن و ممانعت، در واقع فرار کردن از کسی است که هستید. اگر قُل شما بخاطر توجه نکردن شما به خودش ناراحت است، پس باید ببینید رفتار شما چگونه است که به خودتان توجه ندارید.

شما ممکن است به دلایلی از دست خودتان عصبانی باشید یا ممکن است وانمود کنید کسی هستید که نیستید. آیا قُل شما حساس است یا ضعف هایش را پنهان می کند؟

این قُل ها (Twin Flame ها) نور و عشق را بر یکدیگر می تابانند. در پایان، شما خودتان را خواهید یافت و خود حقیقی تان نه ضمیرتان، را خواهید پذیرفت و با او ملاقات خواهید کرد. هر چی بیشتر از هر مشکلی که شما با هم درک کرده اید فرار کنید، بیشتر از خودتان فرار کرده اید.

هیچ عشقی عمیقتر از عشق بین قُل های روح (Twin Flame ها) نیست که برای کاملا انعکاس دادن خود شما  مشارکت می کند!
منبع:

نوشته: Leda De Zwaan