جستجوی این وبلاگ

جمعه، تیر ۳۰، ۱۳۹۶

نومرولوژی - عدد درسهای کارمایی - از sunsigns.org

اعداد درسهای کارمایی کدامند؟

اعداد درسهای کارمایی در نومرولوژی (عددشناسی)، قوت و ضعف های شما در جنبه های مختلف زندگیتان را مشخص می کنند. هر حرفی در اسم شما مشخص کننده ی کارما ی خوب و بد شماست.


 از طریق آدرس زیر، عدد درسهای کامایی تان را محاسبه کنید:http://www.sunsigns.org/numerology-karmic-lessons-number-meanings یا می توانید توضیحات مختصر زیر را که از این سایت بالا ترجمه شده اند مطالعه کنید. 

هر فرد می تواند چدین عدد درسهای کارمایی داشته باشد.این محاسبه بر اساس نومرولوژی غربی (فیثاغورثی) است. 


 عدد درسهای کارمایی 1 

این یعنی عدد 1 در بین اعداد مرتبط با حروف اسم فرد وجود ندارد. این فرد در شروع کننده بودن و تصمیم گیری ضعف دارد. ای فرد نیاز دارد تا برای خودش برای شروع کردن بایستد و استقامت داشته باشد. این فرد نیاز دارد تا مستقل تر و صاحب ادعا باشد.


 عدد درسهای کارمایی 1 از اسم شما حذف شده تا به شما این درس را تعلیم بدهد. شما با افراد با اراده بسیری در زندگیتان مواجه خواهید شد و یا می آموزید که بایستید و استقات داشته باشید یا از کنار شما می گذرند. شما همچنین نیاز دارید تا به تعویق انداختن کارها و شک و تردید را متوقف کنید. شما از کار کردن همراه دیگران، کارمای نیک و سودهای عالی دریافت خواهید کرد. بزرگترین ترس شما اینست که نادیده گرفته شوید! پس فرصت را غنیمت بشمارید و کاری پر شهامت یا به یاد ماندنی انجام دهید! ویژگی های مثبت عدد درسهای کارمایی 1 اینها هستند: انحصار، آزادی، استعداد و ارتباط. افراد با این عدد درسهای کارمایی معمولا با استعداد های ذاتی و بی همتا متولد شده اند. این افراد فقط نیاز دارند تا آن استعداد را پرورش بدهید. شما (افراد دارای عدد درسهای کارمایی 1) روح های آزاد هستید با مهارت های رهبری کردن، (البته) به محض اینکه بیاموزید چگونه از این مهارت ها استفاده کنید. شما همچنین بسیار شجاع هستید. اگر اعتماد بنفسی که در زندگی دارید را نشان بدهید، با موفقیت قطعی تقریبا در هر کاری که انجم می دهید، موفق خواهید شد!   


عدد درسهای کارمایی 2 

پیش بینی نومرولوژی در مورد عدد درسهای کارمایی 2 نشان می دهد که این فرد از موقع شناس نبودن و حساس و باهوش نبودن رنج می برد. این افراد نیاز دارند تا بیاموزند که با موقعیت ها و افراد بهتر دست و پنجه نرم کنند. نیاز دارند تا بیاموزند که دیپلماتیک (با سیاست) باشند و بیاموزند که چگونه با دیگران همکاری کنند. این افراد نهایتا عالی کار خواهند کرد هنگامی که با دیگران کار کنند. این (تعلیم ها) ورق زندگی این افراد را بر می گرداند و افرادی اجتماعی، با درک بصری (intuitive)، و موفق خواهد بود.


 عدد درسهای کارمایی 3 

افرادی که عدد درسهای کارمایی 3 در اسمشان نیست، تمایل دارند تا منتقد باشند. اگر این افراد برای عشق و علاقه خودشان به انجام این کارها، کارهای خلاقانه انجام دهند، پول خواهد آمد. این افراد استانداردهای بالایی دارند. این افراد هنگامی توجه بسیاری رویشان باشد خوب کار نمی کنند (راحت نیستند). این افراد در سرتاسر زندگیشان با چالش هایی مواجه خواهند شد. اما اگر مثبت بمانند، مایه الهام گرفتن (الگو گرفتن) دیگران خواهند شد.   


عدد درسهای کارمایی 4
فردی که عدد درسهای کارمایی را دارد، اگر بر استحکام و قوت درونی خودش متمرکز شود، در زندگی قویتر خواهد بود و کمتر آسیب می بیند. این فرد نیز دارد تا درباره رسالت زندگی و طرح زندگی اش بعنوان حمل کننده انتخابش، تصمیم گیری کند. این فرد با این مسائل درگیر خواهد بود. این فرد باید درباره معنای چیزها و زندگی تعمق و تفکر کند اما به محض اینکه تصمیم بگیرد چیز ها را رها کند یا طرح و پاسخش را انتخاب کند، بسیار شادتر خواهد بود. 


عدد درسهای کارمایی 5 

عدد درسهای کارمایی 5 پیشنهاد می دهد که شما از هر فرصت برای گسترده کردن زندگیتان و تجربیات تان استفاده کنید. بیاموزید که تغییر را در آغوش بگیرید و بر ترس خاتمه دهید. درس شما در زندگی اینست که ایمان و باور داشته باشید. نیز است که شما با پیشمدهای تازه مواجه شوید. این پیشامدها ممکن است از شما فرد تازه ای بازد یا شما را بشکند. اما شما خواهید آموخت که با زندگی جریان یابید و رشد کنید. شما از تجربه و مخاطره و ماجراجویی، یک معامله بزرگ را خواهید آموخت.
 

عدد درسهای کارمایی 6 

عدد درسهای کارمایی 6 پیش بینی می کند که شما با تعهد و مسئولیت نسبت به دیگران، مسئله دارید. وقف کردن خودتان برای یک شریک و همراه یا دیگران، زمان دشواری (برای شما) است. شما احتمالا احساس می کنید منزوی ده اید و تنها هستید اما نمی فهمید چرا. شما نیاز دارید تا بیاموزید که احساس نشان بدهید و این احساسات را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما روابط را شکل می دهید اما گارد و سپر خود ا زمین نمیگزارید. خود حقیقی تان را به افراد نشان بدهید! هر چه بی ریا تر باشید شما را دوست خواهند داشت و شما خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت. سپس ارزش بخشیدن و قربانی دادن را خواهی آموخت. چون این مسیر دوستی واقعی و عشق است.
 

عدد درسهای کارمایی 7 

افرادی که عدد 7 در بین اعداد اسمشان نیست، با استعداد هستند. آنها تنها نیاز دارند تا بیاموزند که چگونه از این استعداد ها استفاده کنند. این افراد می آموزند که منتقد خودشان باشند تا کاملا تواناییهایشان را رشد بدهند. اما این درس اینجا برای این افراد هست تا در این زمینه آزموده شوند و در نهایت خواهند درخشید! 


عدد درسهای کارمایی 8 

افراد دارای عدد درسهای کارمایی 8 دارای مشکلاتی با پول هستند اما این مشکلات را به سبب فقدان احتیاط دارند. آنها همچنین با اشخاص صاحب اختیار (متولیان امور) نیز مشکل دارند.
 پس اگر این افراد، احتیاط را تمرین کنند و کارایی و صرفه جویی را در مورد دارایی هایشان تمرین کنند، موقعیت شان را بهبود خواهند بخشید. این افراد، می توانند تاجران و بازرگانان موفقی بشوند و ثروت را جذب کنند. تنها نیاز دارد تا محدودیت هایشان را بیاموزند. 


عدد درسهای کارمایی 9 

نومرولوژی عدد درسهای کارمایی 9 نشان میدهد که این فرد باید بیاموزد که دلسوزتر، صبور تر و فهیم تر باشد. زمانهایی در زندگیتان خواهد بود که می باید نیازها و خواسته های خودتان را برای یک هدف عالی تر قربانی کنید. اگر بیاموزید که زندگیتان را وسعت دهید و چیزها را بر یک مقیاس بزرگتر (از بالاتر) ببینید، این پتاسیل را خواهید داشت تا بر سرنوشت خودتان و همینطور دیگران تاثیر (مثبت) بگذارید. بشریت و اجتماع تان به شما نیاز دارند! 

منبع : https://goo.gl/m5f8oP