جستجوی این وبلاگ

شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۶

نکاتی در مورد تویین فلیم و سولمیت


در مورد سولمیت soulmate و تویین فلیم twinflame چند مطلب خیلی مهم وجود دارد:

جفت روح یا soulmate می تواند دوست یا شریک تجاری یا همکار یا هم دوره ای یا حتی خواهر یا برادر شما باشد. چون "جفت" تلقی میشود لزوما به ازدواج ارتباط پیدا نمیکند. ممکن است با این فرد ازدواج کرده باشید ممکن است ازدواج نکرده باشید. 

ارتباط با سولمیت soulmate در حقیقت همراه شدن با یک فرکانس مثبت برای عبور از یک کارما است نه همراهی برای همه زندگی در طول تاریخ از ازل تا ابد.

ارتباط با سولمبت soulmate ، تاریخ انقضا دارد. خیلی از ما دوستان صمیمی دوران مدرسه یا دوره های دیگر رو به یاد داریم که الان بعد از گذشت آن دوره دیگر آن روابط و صمیمیت وجود ندارد گرچه با آنها همچنان ارتباط دوستی یا کاری داشته باشیم.

و کسانی که با سولمیت soulmate ازدواج می کنند احتمالا به مشکل خواهند خورد چون بعد از رشد و تعالی پیدا کردن و گذر از کارماهای مربوطه، دیگر آن شور و وابستگی را به یکدیگر نخواهند داشت. 

(پ.ن: هر کسی در ازدواجش به مشکل خورد به این معنا نیست که طرف مقابل حتما تویین فلیم twinflame او نیست. عدم تمایل و علاقه به طرف مقابل شاید از عوارض نادرست فعال کردن انرژی های قدرتمند مثل کندالینی یا مراکز قدرت روح باشد)

تنها تویین فلیم twinflame است که از ازل تا ابد به شما متصل خواهد بود و تنها گزینه متعالی برتر برای ازدواج است. چرا که رشد و تعالی نهایی رو فقط هنگامی که با او یکی شده باشید خواهید یافت. ولی با توصیفاتی که از ارتباط و سرعت تعالی دو تویین فلیم یاد میشود حقیقتا اتحاد و ازدواج دو تویین فلیم با هم شجاعت و شهامت میخواهد و پس از این اتحاد گریزی از حرکت در مسیر رشد معنوی نیست.

بعد از اینکه از ارتباط عمیق و وابستگی به سولمیت soulmate ها و کارماهایی که آنها برای حل کردنشان نزد شما آمده اند، آزاد شدید، تویین فلیم twinflame در مسیر زندگیتان قرار خواهد گرفت.

وقتی در ازل شعله های آتش خداوند خلق شدند، هر شعله به دو وجود و دو قل مذکر و مونث تقسیم شدند.

این دو در طی اعصار تاریخ در آسمان و بعد در زندگی روی زمین به رشد و تعالی ادامه دادند و می دهند تا زمانی که به رشد لازم رسیده باشند. و همواره در جستجوی یکی شدن با دیگر قُل خود هستند.

این دو قُل twinflame هرگز اتصالشان از هم قطع نشده و نمی شود، از ازل تا ابدیت.

زمانی که به رشد لازم رسیدند و با هم در ازدواج یکی شدند، به سوی ایده آل رشد و تعالی بشری با هم پیش خواهند رفت.


نکته: در بسیاری از اشارات استادان به سولمیت درواقع اشاره به تویین فلیم مدنظر قرار دارد. همان سولمیت یگانه که تنها مکمل برای روح هر فرد است.