جستجوی این وبلاگ

شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۵

معنای درست توئین فلیم - شعله دوقلو Twin flame



شعله دوقلو ، Twin flame ها، که همچنین twin soul و twin ray نیز نامیده شده اند، "یک روح" است که به دو روح تقسیم شده است. به Twin flame ها اغلب بعنوان نیمه دیگر روح خود فرد اشاره شده است. این بر این دلالت ندارد که هر قُل تنها نیمی از یک روح بر روی زمین است، برای هر فرد، روح کاملا کامل است. چیزی که یک Twin flame بر آن دلالت دارد این است که در یک زمان، دو روح منفرد یکی بوده اند.    

هر یک از ما تنها یک قُل داریم. در آغاز، روح اول به دو روح تقسیم شد و هر کدام از این دو روح، راه مُجزا ی خودشان را رفتند. هر قُل "ممکن است" برای جمع آوری اطلاعات بَشری و متعادل ساختن کارما با Soulmate ها قبل از دوباره یکی شدن با نیمه دیگرش در یک زندگی، بارها و بارها صورت جسمانی به خود بگیرد. نهایتا، Twin flame ها به یک روح (روح اولیه) که قبل از تقسیم به دو روح دوقلو (twin soul) بوده اند، ادغام خواهند شد. مراحل اولیه این یکی شدن معمولا در آخرین زندگی هر دوی آنها بر این سیاره رخ می دهد پس آنها می توانند فرایند عروج (Ascension) را با هم کامل کنند.  

هر قُل یک روح کامل است، نه یک روح نصفه. این وظیفه آنهاست تا با هم جامع تر شوند، وجه های مذکر و مونث شان (انرژی های مونث و مذکرشان) را متعادل کنند و بطور ایده آل قبل از یکی شدن با قُل شان، تعلیم ببینند. این یکی شدن برای هر دو کامل و جامع است. می تواند گفته شود، همه دیگر ارتباط ها در سرتاسر زندگیمان "تمرین" برای هر این دو قُل، برای آخرین ارتباط است. اتصال Twin Flame آخرین ازدواج کیمیاگرانه (Alchemical Marriage) است.