جستجوی این وبلاگ

شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۵

شعله دوقلو و ازدواج کیمیاگرانه



شعله دوقلو و ازدواج کیمیاگرانه

یکی شدن Twin Flame ها، آخرین ازدواج کیمیاگرانه است. قانون کیهانی نیازمند است که ما باید اول هویت منحصر بفرد خودمان را در کل ،خداوند/منبع (جهان هستی)، تعریف کنیم قبل از اینکه بتوانیم کاملا پتانسیل انرژیکی و روحانی Twin Flame هایمان را بگشاییم. ما همواره به Twin Flame مان متصل هستیم. Twin Flame "نیمه دیگر روح شما" نیست بلکه یک روح (مونث/مذکر) در دو بدن جدا از هم است.

شعله دوقل - Twin Flame ها باید به یک سطح معین از استادی معنوی و فهم معنوی از یکی بودن در درون ضمیرهای شخصی و فردی خودشان، قبل از یکی شدن با هم، برسند. اگر این سطح معنوی از استادی حاضر نباشد پس آنها قادر به مقابله با وزن کارمای منفی شان نخواهند بود چون این انرژی کارمایی توسط حضور روح قُل شان، تقویت خواهد شد. عامل منحصر بفرد یکسان که به Twin Flame ها قدرت معنوی فوق العاده و طرح هویتی هویت شان را می بخشد، می تواند به همین ترتیب تقویت الگوهای منفی و مثبت آنها را سبب شود.

هر یک از ما باید یاد بگیریم که این الگوهای منفی ها را در درون خودمان – در مبنای فلزی (جسمانی) -  ضمیر بشری تغییر دهیم تا این الگوها بتوانند درون ضمیر الهی و واقعی ما به طلایی تبدیل شوند. این ازدواج کیمیاگرانه است. این ازدواج روح و هر دوی جنبه های مونث و مذکر وجود واقعی ما – ضمیر واقعی و ضمیر معنوی سرسخت ما - است.