جستجوی این وبلاگ

شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۵

اساتید عروج یافته - پُل اهل ونیز



اساتید عروج یافته


Paul the Venetian

او چوهان سومین اشعه از عشق الهی، شعله صورتی، است. او فرهنگ استاد عروج یافته برای این عصر را پشتیبانی می کند و با همه کسانی که مایلند تا آن فرهنگ را در هنر بظهور برسانند، همکاری می کند.

آغاز شدن: چاکرای قلب
ارتعاش: صرتی
سنگ جواهر: Ruby, Diamond, Garnet, Rose Quartz, Pink Beryl
روز: دوشنبه
دعای کوتاه: "مرا در قانون عشق بنا کن و فرمول پیروزی شعله عشق در درون قلبم را به من بده"

من نور قلب هستم.
در تاریکی وجود، می درخشم
و همه چیز را درون گنج طلایی ذهن مسیح، تغییر میدهم!
من عشقم را به بیرون در دنیا می تابانم
تا همه خطاها را پاک کنم تا همه مرزها را فرو بریزانم!
من قدرتِ عشق بی منتهایی هستم
که خودش را تا زمانی که پیروز شود، تقویت می کند
جهانِ بدون پایان!


پ.ن: حضرت مسیح و حضرت مریم را نیز در کنار Paul the Venetian، چوهان اشعه صورتی می دانند.