جستجوی این وبلاگ

شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۵

7 اشعه الهی و چوهان های آنها

چوهان ها

سلسله مراتب کیهانی، یک سیستم بسیار ترتیب یافته است و مطالعه زندگی استادان عروج یافته به ما کمک می کند تا با آنها همسو شویم.

7 اشعه و چوهان های آنها

اولین اشعه، اشعه آبی است و چوهان آن اِل موریا است. اشعه آبی، اشعه قدرت است اما توانایی های دیگری نیز مانند ایمان، محافظت، اراده، و قدرت، از طریق آن جریان دارند. اِل موریا، به ما چیزی را تعلیم می دهد که به معنی پیروی از اراده خداوند، خِرد پشت سر آن، است و اینکه چگونه با ضمیر متعالی همسو شویم.


دومین اشعه، اشعه زرد رنگ است، و چوهان آن، لورد لانتو است. این اشعه، اشعه ی خِرد، نورانی کردن، و پر نور ساختن، است. لانتو ما را در جست و جوی شخصی مان برای دانش، خِرد و پر نور شدن، راهنمایی می کند و به ما کمک می کند تا بسیاری از تعلیمات خِرد را بفهمیم. لورد لانتو برای جایگاهش در این سلسله مراتب، دارای تواناییهای بسیار متعالی است.



سومین اشعه، اشعه صورتی است و چوهان آن Paul the Venetian است. اشعه صورتی، اشعه عشق و هر آنچه ما به آن مرتبط می دانیم، مانند دلسوزی، مهربانی، نیکوکاری، و زیبایی، می باشد. Paul the Venetian به ما تعلیم می دهد که چگونه مرزهای ایمن بنا کنیم و توانای های زیبا که درون اشعه صورتی جریان دارند را ترویج کنیم. اگر قلب ما به شفا نیاز داشته باشد، او از طریق این فرایند ما را راهنمایی می کند. او همچنین ما را در هدیه تمیزدادن و تشخیص دادن، تعلیم و آموزش می دهد. 
همچنین استاد حضرت مسیح و استاد حضرت مریم را نیز چوهان های اشعه صورتی می دانند.


اشعه چهارم، اشعه سفید است و چوهان آن، Serapis Bey است. تواناییهای خلوص و هارمونی از طریق اشعه سفید جریان می یابند. Serapis Bey ارزش نظم شخصی و چگونگی نگهداشتن هارمونی مان را به ما تعلیم می دهد. اگر ما امید داریم تا در مسیر 7 اشعه (شعاع نور) موفق شویم و خود-استادی را کسب نماییم، اینها (خلوص و هارمونی) الزامی هستند. 


اشعه پنجم، اشعه سبز است و چوهان آن، هیلاریون است. این اشعه ی شفا و یکپارچگی است. خود-شفا بخشی در این مسیر یک باید است. شما این گفته را شنیده اید: "طبیب خودت را شفا بده". هنگامی که شما بر شفا دادن خودتان کار می کنید، شما یک خِرد مشخص را کسب می کنید که منحصرا متعلق به شماست. سپس این خِرد، به هدیه الهی شما تبدیل می شود که شما به دیگران عرضه می کنید. هیلاریون ما را برای شفا دادن بدنمان، ذهنمان، و روحمان با یک اصرار بر یکپارچگی، راهنمایی می کند. 


اشعه ششم، ارغوانی است و استاد عروج یافته، لیدی نادا، چوهان این اشعه خدمت رسانی و وزارت است. تعلیمات لیدی نادا، حقیقتا دوست داشتنی هستند. او به ما خِرد، زیبایی و بخشندگی ای که از پرورش دادن، کمک کردن و خدمت کردن به دیگران می آید، را تعلیم می دهد. 


اشعه هفتم، بنفش است و چوهان آن، Saint Germain (قدیس ژرامین) است. این اشعه ی آزادی، عفو کردن و بخشیدن، رحمت و تبدیل کردن، و اشعه نور تنزل دهنده (پایین-رو) برای برج آکواریوس (بهمن - برج دلو) می باشد. افراد زیادی به Saint Germain احساس نزدیکی می کنند. او، بعنوان پشتیبان برج دلو، معنی حقیقی شیمی و چگونگی استفاده از شعله بنفش که همچنین "شعله معجزه" نامیده شده، را تعلیم می دهد. هر چه بیشتر از آن استفاده کنید بیشتر می فهمید چرا اینگونه نامگذاری شده است.