جستجوی این وبلاگ

شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۵

فرشته ها - دعای بسوی فرشته ها

The Archangel Chamuel Soulmate Prayer
"Dear Chamuel I'm asking for
your help from up above
to unite me with my Soulmate
– twin hearts so full of love.
Please guide me now and show me
the right pathway true and clear
to the gift of love and happiness
by bringing my Soulmate near.
I promise to treasure this blessing you send –
My Soulmate, my lover, a rock, my best friend."

 (This prayer is written by: Mary Jac)



دعا بسوی فرشته مقرب: کاموئل، برای یافتن نیمه گمشده
کاموئل عزیز، من از تو درخواست کمک دارم از آن بالا، تا مرا با نیمه گمشده ام - دوقلوی قلبم - متحد سازی، تا پر از عشق شوم. لطفا اکنون مرا راهنمایی کن و نشانم بده، راه درست و روشن را، بسوی هدیه عشق و شادی، با نزدیک کردن نیمه گمشده ام به من. سوگند یاد می کنم که این برکت - نیمه گمشده ام، عاشق من، یک صخره و تکیه گاه، بهترین دوست من - را که بسویم می فرستی را تکریم خواهم کرد و مانند گنج خواهم اندوخت.

پ.ن : این فرشته با نامهای کاموئل، خموئل، کامیئل و در برگردان فارسی از انگلیسی با نام شامیوئل یا شامیوئیل نیز خوانده شده است. ولی نامهای اصلی این فرشته חַמּוּאֵל - خَموئل به معنی عصبانیت الهی و קְמוּאֵל کِموئل (قِموئل) بمعنی "خد.ا.وند قیام کرده است" می باشند. رجوع به : https://en.wikipedia.org/wiki/Camael