جستجوی این وبلاگ

شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۵

اساتید عروج یافته - اِل موریا


اساتید عروج یافته



 El Morya

او چوهان اولین اشعه از اراده خداوند است. او نشان دهنده صفات خدایی :شجاعت، اطمینان، قدرت، صداقت و خلوص و صافی، اعتماد به نفس، اعتماد، ایمان و ابتکار است.

اِل موریا

آغاز شدن: چاکرای گلو
ارتعاش: آبی، سفید
سنک جواهر: الماس، یاقوت کبود، یاقوت کبود ستاره ای، لاجورد
روز: سه شنبه

درخواست از او: اِل موریای عزیز، لطفا چهار کالبد پایین تر و طرح الهی مرا در اراده خداوند تغییر بده.

قلبتان را با این دعا به او پیوند دهید:
جایی که من ایستاده ایم، موریا جود دارد!
و در نام او می گویم
بنابراین دور و نه دورتر
اجازه نداری که عبور کنی
اجازه نداری که بر سرزمین مقدس قدم گذاری
اجازه نداری به این مکان تقدیس شده وارد شوی
اجازه نداری بین من و خدای من قرار بگیری
در این روز، خدای من، شادمانی است.
خدای من، مقدس بودن است.
خدای من، یکپارچگی الهی از یکتای زنده است.
من و پدرم، موریا، یکی هستیم!