جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۹

فرشته های ماه های سال ( فرشته ماه فوریه)

فرشته ماه فوریه – باراکیئل (باراخیئل)

 

باراکیئل فرشته ی صبر است. باراکیئل به ما تعلیم می دهد تا منتظربهار باشیم و از آنچه زمستان برای عرضه کردن دارد استقبال کنیم. باراکیئل در طی این دوره ما را برای نهایی کردن پروژه هایی که شاید استارت خورده اند اما ناتمام مانده اند، مساعدت می کند. او همچنین ما را برای مستقر کردن اهداف تازه که بتوانند در بهار شروع شوند، آماده و مهیا می کند. آسایشی که ما از باراکیئل دریافت می کنیم ما را یاری خواهد داد تا از خلوت و تنهایی و سکوت زمستان لذت ببریم. 

از: https://goo.gl/feoJoO

 

فرشته ماه فوریه

باراکیئل (باراخیئل)

باد در تلاطم است و در درون انرژی این ماه، می تواند ما را در مقابل کشمکش ها در گود مبارزه قرار دهد و اگر خودتان را در حال آزموده شدن یافتید و صبرتان را در حال از دست دادن دیدید، باراکیئل را فرابخوانید تا شما را به دریاهای آرام تر و ساحل های ملایم تر (در زندگی) برساند، جایی که بتوانید زندگی را خیلی بهتر در کنترل بگیرید. از آنجا که رنگ باراکیئل آبی بسیار کمرنگ (آبی-سفید) است، برای آوردن آرامش به زندگیتان این رنگ را در ذهن تصور کنید، و همینطور این رنگ آسمان های صاف و اقیانوس های آرام است که بر سواحل با تاب آرام بوسه میزنند و شبهای پر سعادت و برکت را گرم می کنند.

باراکیئل، قلبهای ما را لمس می کند تا از عشق و شفقت بتپند، چه در رومانس و عشق باشند و چه نباشند. باراکیئل را فرابخوان و بگذار این فرشته برای استفاده از انرژیهای مثبت کمکت کند و یاریت کند تا بر همه چیزهای مثبتی که اطرافت هست متمرکز بمانی.

 

از: https://goo.gl/G6uQE7