جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۹

شش دعا بسوی شش فرشته مقرب

فرشته مقرب متاترون، مراقبت کننده زندگی

دعا بسوی متاترون

متاترون، ای مراقبت کننده سختکوش روح ها، لطفا راهنماییم کن تا بهترین انتخابها را انجام دهم، باشد تا یک میزاث قوی را توسعه دهم و از آن لذت ببرم. کمک کن تا پتانسیل اینکه چقدر میتوانم قدرتمند بشوم را بشناسم و احساسش کنم. درباره قدرت خودم به من بیاموز و در مورد قدرتهای عظیمتر نیز مرا تعلیم بده.

لطفا مرا توانمند ساز تا از قدرت معنوی خودم استفاده کنم تا در آوردن نور به در درون دنیا (به نیروهای متعالی) کمک کنم.

 

فرشته مقرب هانیئل، تعلیم دهنده شادمانی و شعف

دعا بسوی فرشته مقرب هانیئل

هانیئل، ای مسیر و کانال قدرتمند برای شادمانی و شعف، لطفا کمکم کن تا کمال درونی، منبع و سرمنشأ شادمانی و شعف حقیقی، را بیابم و بشناسم. کمکم کن روابط هارمونیک و هماهنگ با خودم، دیگران و موجودیت الهی را توسعه بدهم.  زخمهای من از استرس و غم را شفا ببخش. لطفا توانمندم ساز تا بخندم و از زیبایی ای که زندگی است، لذت ببرم، باشد تا در آوردن شادمانی و شعف و امید به درون دنیا (به نیروهای متعالی) کمک کنم.

 

فرشته مقرب عَزرائل - حمل کننده ی روح ها

دعا بسوی فرشته مقرب عَزرائِل

عَزرائل، ای همراه عاشقانه در طی مرگ و دوران غم، لطفا وقتی زمان عزیمت فرا رسید کمکم کن تا این نقل و انتقال بسوی پادشاهی خد.ا.وند را بدون ترس بانجام برسانم.

در زندگی و بعد از آن کمک کن و مرا هیلینگ و شفا ببخش، هنگامی که عزیزانم بسوی جهان دیگر عزیمت می کنند. 

توانمندم ساز تا بعد از غم، راحتی و آسایش برای خودم بیاورم.

 

زَدکیئل ، آموزگار بخشش و گذشت

دعا بسوی فرشته مقرب زَدکیئل

زَدکیئل، وجود برکت داده شده با رحمت، لطفا کمکم کن تا هنگامی که از خطاهایم می آموزم، رحمت و مراقبتی را که دریافت می کنم را احساس کنم.

مرا تشویق کن تا در جستجوی بخشش باشم.

کمکم کن تا انتخاب کنم که کسانی که مرا آزردند را ببخشم و هیلینگ و شفا و صلح و آرامشی را که بخشش به ارمغان می آورد را احساس کنم.

لطفا توانمندم ساز و به من انگیزه ببخش تا رحمت را تعلیم بدهم و هیلینگ و شفا را به دنیا عرضه کنم.

 

فرشته مقرب رَزیئل، آورنده ی دانش محافظت شده

دعا بسوی فرشته مقرب رَزیئل

رَزیئل، کانال قدرتمندی که هنگامی که نیاز داریم، دانش محافظت شده الهی را برای ما می آوری

لطفا کمکم کن تا هر زمانی که نیاز داشتم، راهنمایی الهی تو را بشنوم.

به من بصیرت معنوی عمیقتر عطا کن.

لطفا اسرار معنوی جهان هستی را که آمادگی دانستنشان را دارم، به من نشان بده.

توانمندم ساز تا آنچه را که آموخته ام به کار بگیرم تا بتوانم با خردمندی زندگی کنم.

 

دعا بسوی فرشته مقرب گبریئل

ای فرشته برکت داده شده، گبریئل، از تو استدعا داریم، تا ما را در مورد همه نیازهایمان در عرش رحمت الهی شفاعت کنی، باشد تا دعاهای تو و شفاعت تو در بهشت، خیر و منفعت های بهشت را بر ما بیاورد تا ما سرود پرستش خد.ا.وند را برای همیشه در سرزمین زنده خد.ا.وند بخوانیم. آمین

 

از: https://goo.gl/atVTgf