جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۹

فرشته های ماه های سال ( فرشته ماه نوامبر)

 فرشته نوامبر – آدناخیئل 

پاییز فرارسیده است و آدناخیئل استدلال می کند تا ما از حمایت کردن کسانی که ممکن است در تکمیل اهداف مان نقشی بازی کرده باشند، قدردانی و استقبال کنیم. روابط در طی این دوره، بنابراین، به شدت مورد اهمیت هستند.

از: https://goo.gl/RlXa0

 

نوامبر

فرشته این ماه: آدناخیئل

آدناخیئل فرشته ماه نوامبر است و بر برج عقرب حکمرانی می کند. او یکی از دو فرشته مقربی است که بر گروهی از فرشتگان، دیگر موجودات Phaleg، فرماندهی می کند. او یکی از اعضای شورای سرافیم است. آدناخیئل، همچنین فرشته ی استقلال و هدایت و راهنمایی است. برخی می گویند او چهار عنصر – زمین، باد، آتش و هوا- را تحت کنترل دارد.

آدناخیئل یک فرشته ی درخشان است و مراقب کسانی ست که در ماه نوامبر متولد شده اند و آنها را در مراقبت عاشقانه اش حفظ می کند. او بطور فعال به شما برای باز کردن درب به سوی نور متعالی روح کمک می رساند. اگر شما از این فرشته درخواست کنید، در آنچه می خواهید انجام دهید، او شما را کمک خواهد کرد و شما را راهنمایی خواهد کرد. اگر نیاز به راهنمایی دارید او به شما کمک خواهد کرد و از اینکه برای کمک به شما حضور یابد بسیار خوشحال خواهد شد.

برای دریافت این محافظت شگفت انگیز و بسیاری برکات، به سوی آدناخیئل دعا کنید. او هدایای ارزشمند بسیاری برای شما و عزیزانتان خواهد آورد. از اینها اینطور می توان نتیجه گرفت: استقلال، صداقت و اعتماد بنفس برای کسانی که خجالتی هستند. او وقتی که شما پیشگام هستید (راه را برای بقیه می گشایید) و ماجراجو هستید، به شما کمک می کند. همچنین گفته شده است که خد.ا.وند به او یک .... داده است که همه .... شکم را درمان می کند.

آدناخیئل با دیگر فرشتگان مقرب کار می کند پس فقط اسم او را صدا کن. او به تو گوش فرا خواهد داد و تو را در کارت راهنمایی خواهد کرد. آدناخیئل بسیار دوست داشتنی ست و در کنار تو بسیار خوشحال است. هنگامی که نام او را صدا می کنی، او دقیقا همانجا برای حمایت از تو حاضر است، او همچنین عشقش را به سوی همه می فرستد.