جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۹

فرشته های ماه های سال ( فرشته ماه ژانویه)

 فرشته ماه ژانویه: گبریئل 

او به ما می آموزد تا خودمان و زندگیمان را از رکود بیرون بکشیم. گبریئل به ما کمک می کند تا با خودمان روراست و صادق باشیم و بطور همزمان صبور باشیم. او خِرد یک ریش سفید را به ما انتقال می دهد و به ما یاری می رساند تا فهم و درک درسهایی که نیاز داریم تا آنها را فرابگیریم را تعقیب و پیگیری کنیم. با این راهنمایی و هدایت، پروژه های تازه ای را برای سالی که در پیش داریم، مستقر خواهیم کرد.

از: https://goo.gl/fNsnTL

 

فرشته ماه ژانویه: گبریئل

فرشته پرشکوه ژانویه، گبریئل است، فرشته ی پیام رسان، و او یکی از 4 فرشته مقرب عظیم مشهور است. نام او بمعنی "خد.ا.وند قدرت من است" می باشد. او فرشته ی بسیاری چیزهاست، بشارت و عید تبشیر، رستاخیز، رحمت، فرشته مرگ و مکاشفه. او غالبا بعنوان "آورنده هدایای امید" و "حمل کننده ی بشارت ها" شناخته شده است. گبریئل بر بهشت اقامت دارد و روح ها را در سفرشان در بازگشت به بهشت راهنمایی و هدایت می کند.

7 سطح از بهشت وجود دارد، اولین بهشت، شَمائیم (Shamayim) نامیده شده است، این پایینترین سطح بهشت است و با فرشتگان بسیار و فرشته هایی که بر ستارگان، اتمسفر ها، باد و آب حکمرانی می کنند پیوند خورده است. این بهشت توسط گبریئل حکمرانی و اداره می شود و گفته می شود همان بهشتی است که آدم و حوا در ابتدا در آن اقامت داشتند. گبریئل همچنین حکمران قلمرو کِروبیم (Cherubim sphere) است، این قلمرو انرژی خورشید، ماه و ستارگان را نگه می دارد و نه موجودات کوچک را آنگونه که غالبا شرح داده شده است، اما در عوض این قلمرو نگهدارنده موجودات نورانی کیهانی پهناور است. 

هر فرشته دارای یک خانه معنوی به نام "معبد نور" در درون قلمرو های اتری است. هر معبد دارای یک رسالت متفاوت است که به فرد در سفرش کمک خواهد کرد. مدیتیشن معبد فرشته ای فرشته مقرب گبریئل به فرد در راهنمایی گرفتن، بیداری و خلوص، کمک می کند.

توئین فلیم فرشته مقرب گبریئل، آرخیا ی امید (Archeia Hope)، به حمل کنندگان نور در کار کردن با نور در مبنای چرخش چاکرا و در استادی تواناییهای اشعه سفید، خلوص، نظم و ترتیب، امید، شادی و شعف و نظم و دیسیپلین، کمک می رسانند. فرشتگان مقرب رده سِرافیم نیز به گبریئل و فرشته مقرب امید خدمت رسانی می کنند. سِرافیم نور مادر/پدر الهی را می آورند. آنها می توانند حضورشان را عینا بر ما قرار دهند و ما می توانیم آن نور و انرژی را به درون بدنمان و ذهنمان و روحمان جذب کنیم. این فرشتگان می توانند به ما در فعال کردن و به جریان انداختن کندالینی برای رسیدن به این هدف (جذب نورشان) به ما کمک کنند.

گبریئل که غالبا با یک کرنا و شیپور به تصویر کشیده شده است، فرشته مقرب بشارت و تبشیر، آوردن خبرهای خوش درباره مسیر عروج و اتحاد فوری با خد.ا.وند برای هر روح نوری است. بشارت های او، که به بسیاری از ما رسیده، در تحقق ناگهانی حاصل می شود که ما بسوی خانه فراخوانده شده ایم و کار بسیاری در جهت متعادل کردن خودمان داریم. با توجه به کار کردن در جهت این هدف، گبریئل اصرار هم می ورزد که جویندگان جدی معنوی، در همین حین که دارند استادان نور می گردند، باید تصمیم بگیرند تا بدانند، تا نور را داشته باشند و نور را حفظ کنند و نگهدارند و خدمتگذار نور باشند.

سیاره گبریئل، ماه است، او از انرژی مؤنثش به فرد در تفسیر رویا ها و شهود بصری اش کمک می کند. او همچنین از انرژی ماه برای الهام بخشیدن به بشر استفاده می کند. در طی تاریخ، ماه سمبل راهنمایی و هدایت ذکر شده است و تاثیر شگرفی بر زندگی موجودات داشته است. هر چه ماه کاملتر باشد، گبریئل تاثیر بیشتری را بر ذهن و قدرت سایکیک می گذارد. 

این فرشته مقرب، به تولد، خانواده و اسرار زندگی در درون روح و روابط، متصل است. نام او در بین متون مذهبی کهن یافت شده است.

او غالبا بصورت انسانی که لباس کتان بر تن دارد، شناخته شده است. برخی افراد اعتقاد دارند که گبریئل یک روح مؤنث است و برخی او را یک روح مذکر می دانند. برخی دیگر بر این باورند که فرشتگان جنسیت ندارند.

گبریئل یکی از چهار فرشته اصلی است که می تواند برای کمک در خلاص شدن از احساسات منفی، غم غربت، نوستالژی، ندامت و پشیمانی و آرزوهای محقق نشده – تمام احساساتی که انرزی زندگیتان را گره می زنند و اتصال شما به شرایط کنونی را تضعیف می کنند - فراخوانده شود.

همچنین گبریئل در افسانه ها و روایات قوم فارس، بعنوان یک فرشته نگهبان پیام آور بسیار قدرتمند که می تواند همچنین برای از بین بردن دیو ها و جن ها در طی اگزورسیزم (جن گیری) فراخوانده شود، توجه شده است.

در زودیاک (منطقة البروج)، گبریئل به (برج) سرطان پیوند خورده است و ویژگیهای حساس بودن و دلسوز بودن را دارد.

در فصل ها، گبریئل با زمستان، آب و جهت غرب، پیوند خورده است.

در هنگام تولد نوزاد، او به ماما ها کمک می کند و به هر طریقی که نیاز باشد یاری می رساند. او فرشته مقرب بیداری است، او نگهبان روح است. او شیپوری را حمل می کند تا فرشته درونتان را بیدار کند و خبرهای خوش بیاورد.

در بین اسانس ها و عطر ها، از یاسمین (Jasmine) و کافور و حنا (Camphor) برای برقراری ارتباط با گبریئل استفاده شده است. یاسمین، غم را می زداید و ما را بسوی قلمرو فرشتگان می گشاید. کافور (حنا)، انرژیهای منفی را باطی می کند و خلوص را می آورد و می تواند برای پاکسازی سنگ ها ی کریستال مورد استفاده قرار گیرد. 

بمنظور بالا بردن بیداری مان نسبت به فرشتگان، فرد به تمرین نیاز دارد. فرشته مقرب گبریئل، به ما تعلیم می دهد که کمک فرشته ای را از طریق فراخوانی، آیین، مدیتیشن و رویا ها، بجوییم و طلب کنیم.

گبریئل، به ما الهام و شهود و توانمندی درونی الهی در طی زمانهای چالشهای بزرگ و غم را پیشکش می کند. گبریئل همچنین بطور سنتی بعنوان برقرار کننده ارتباط برای وجود الهی منشأ جهان هستی، شناخته شده است. پس او بطور خاص توانایی دارد تا در برقراری ارتباط درونی برای دسترسی به "دانستن" و "شهود" به ما کمک کند، همانطور که حمایت و پشتیبانی برای ارتباطات موثر روزانه را فراهم می کند.

گبریئل اینجاست تا به ما در هدایت مان کمک کند تا برای شناخت و تجربه شعف و سروری که وجود دارد و تجربه می کنیم و برای ظهور شادی ها و شعف های تازه در زندگی روزانه مان، زمان بگذاریم. او می تواند به ما برای یافتن آنچه که "قلبمان را به سراییدن و آواز خواندن می آورد" کمک کند. حتی دنیوی ترین اقدامات می تواند الهی ترین تجربه باشد هنگامی که بتوانید پر از شعف و شادمانی به آن بپردازید. همانطور که فرشته مقرب گبریئل در پشت صحنه است، او به ما در بسط دادن ظرفیت مان برای داشتن و تجربه کردن شادمانی و شعف در همه جوانب زندگی مان، یاری می رساند.

هنگامی که یک رووح الهی، آرزوی شما را دریافت می کند، مرسوم است که در پاسخ چیزی را پیشکش کنیم. چون فرشته مقرب گبریئل، پیام رسان خد.ا.وند، عموما با نیلوفرهای سفید یا یک شاخ شیپور ترسیم شده است، برای پیشکش، گل های سفید یا نواختن موسیقی در پیشگاه دعا برای عرضه کردن سپاس، مناسب ملاحظه شده است.  

از: https://goo.gl/atVTgf