جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۹

فرشته های ماه های سال ( فرشته ماه دسامبر)

 

فرشته ماه دسامبر: آنائل (یا هانائل)

فرشته عشق و دلسوزی

آنائل به معنای شکوه یا جلال خد.ا.وند (کسی که خد.اوند را می بیند)

آنائل، فرشته مقرب ارتباطات الهی از طریق درک و فهم روشن و واضح است. اما عموما او بعنوان سردسته فرشته های رده شاهزادگان، پرهیزکاران و پاکان، تصور می شود. بعلاوه او حکمران بر نشان کپریکورن (برج جدی) و ونوس است.

در نوشته های غیبی و مرموز، او با قدم هایش از انتقال (عروج) خنوخ (جد نوح نبی) به بهشت (مانند مسیح)، نسبت داده شده است.

آنائل بعنوان یک حرز علیه شر، فراخوانده شده است. 

این فرشته مقرب یک فرشته جنگجو است، اختیار و اجازه او، در تکمیل کردن ماموریت روح تان، که ستودن، افتخار کردن، عشق ورزیدن و دوباره متحد شدن با خد.ا.وند است، با استفاده و اعتماد به تواناییهای متعالی  خودتان، به شما کمک می کند و او محافظ روح شماست. هنگامی که احساس ضعف می کنی، اشعه فیروزه ای رنگ فرشته مقرب هانائل را برای دریافت نیرومندی و استحکام و استقامت، فرابخوان. او از طریق رویا بینی ها، مکاشفه های شخصی و همزمانی های فرشته ای، تو را راهنمایی و هدایت خواهد کرد. هانائل دارای قدرت است تا آنچه که ثمربخش نبوده را ثمربخش سازد: تا حالت های غم، گیجی یا شکست، اضطراب و نگرانی را به خوشحالی تبدیل کند. او کمکت خواهد کرد تا روحت را مجددا مستقر کنی و آن تکه های گم شده روح را به ما برمی گرداند تا دوباره از نو بازسازی شده باشند.

فرشته مقرب هانائل، نمایشگر عشق، دلسوزی و غمخواری، زیبایی، عشق و رفاقت است و قادر است تا وقفه های درون زندگیتان که قبلا خالی بودند خارج از دسته بندی ها بودند یا گم شده بودند را پر کند. این زمان های افسردگی، تهی بودن و غم همانطور که در بالا بیان شدند، می توانند به ماجراجویی جدیدی برای شما و پر کردن زندگیتان با سرور و عشق، تبدیل شوند. او همچنین می تواند به ما کمک کند تا نگاه کردن به بیرون از خوشحالی درونی را متوقف کنیم و به این مشکلات از درون پاسخ دهیم. هنگامی که ما خوشحالی و زیبایی و نور درونی را بیابیم، می توانیم با اعتماد بنفس رشد یابیم. سپس این تواناییها شروع می کنند به درخشیدن بر ما و افراد اطراف ما، و به دیگران نیز شهامت رشد یافتن را می دهند. او با ملایمت، فضیلت و تقوای تصمیم و عزم را برایتان فراهم می کند و با تامین انرژی مورد نیازتان برای تکمیل دارما (Dharma) (که به معنای کسب روشن فکری توسط رها کردن خیال و توهم است) شما را پشتیبانی و حمایت می کند.

در طی مدیتیشن ها (مراقبه ها) مدیتیشن معبد فرشتگان، بیان می کند که قلمرو و کره اثرگذاری فرشته مقرب هانائل در حال کار کردن با انرژیهای گروهی و ارتباطات گروهی است.     

از: https://goo.gl/BaKMdd

 

فرشته ماه دسامبر – آنائل (یا هانائل)

ما ممکن است در چنگ زمستان باشیم اما زندگی همه جا در اطراف ماست و بنابراین اکنون زمان شکرگزاری برای آنچیزی است که به دست آورده شده است و زمان به اشتراک گذاشتن موفقیت هایمان با دیگران است.

از: https://goo.gl/RlXa0