جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۹

فرشته های نگهبان روزهای هفته

یکشنبه

فرشته نگهبان روز یکشنبه: میکائل (میخائل)

فرشته مقرب، میکائل، محافظ، فرشته جنگجو است. او عدالت می آورد و نگهدارنده ی صلح و آرامش است. او نگهداری کننده کلیدهاست. او نگهبان دروازه بهشت و زمین است. در هر زمانی که نیاز داشتید به میکائل رو کنید. او از سلامتی، خانه، درآمد، دارایی، امنیت شخصی، ایمنی، قدرت، محافظت، عشق، و همه اقوام بشر، حمایت و پشتیبانی میکند.

ابرفرشته میخائل، با رنگ آبی، خورشید - منبع نور بر زمین - و عدد 6 هم_ارتعاش است.


دوشنبه

فرشته نگهبان روز دوشنبه: گَبریئِل (جبرئیل)

گَبریئل بر قدرتهای روحانی، ESP ، الهام و وحی، سفر کالبد اختری، و راهنمای درونی، حکمرانی میکند.

همه اشکال حیات خصوصا سالم بودنو شادی کودکان توسط این فرشته مقرب به شدت مراقبت شده اند. هنگامی که درباره موضوعات مفهومی نسبت به تولد فرزند و همه مشکلات باروری و سلامت زنان نگران هستید این فرشته مقرب را فرابخوانید. هنگام نگرانی ها حول موضوعات تهدید کننده صلح و آرامش و هارمونی و نظم و امنیت خانواده تان، از این فرشته مقرب کمک بخواهید.

اگر در مورد سفر دریایی نگران هستید یا از آب میترسید، یا بطور کلی در مورد سفر نگرانیهایی دارید، فرشته مقرب گبریئل شما را را راهنمایی خواهد کرد و به شما کمک خواهد کرد تا گذر امنی داشته باشید.

ابرفرشته گبریئل با رنگ سفید، ماه و عدد 4 ، هم_ارتعاش است.


سه شنبه

فرشته نگهبان روز سه شنبه: کاموئل (خموئل)

فرشته مقرب، کاموئل، به شفای زخم های ذهنی و فیزیکی کمک میکند. او به شما شجاعت میدهد و محافظت در برابر هر نوع خشونت را به شما ارائه میدهد.

 او که فرشته عشق ، صلح و بینش همه جانبه دانسته شده است ، ارتباطات بین هر چیز و همه چیز را می بیند.


او به خاطر موهبت نقطه دید والاتر شهرت دارد ، بنابراین اگر در موقعیتی گیر کرده اید که هیچ راهی برای خروج از آن نمی بینید، خصوصاً اگر این امر شامل یک رابطه باشد ، او فرشته ای است که شما باید بسویش بروید.

او صلح طلب ، اطمینان بخش و فوق العاده دوست داشتنی است. یکی از وظایف اصلی او ، به ویژه در روابط عاشقانه،  کمک به ما برای هدایت زندگی هایی پر از صلح و پذیرش است، از طریق تمرین عشق بی قید و شرط.

Archangel Chamuel اغلب با یک قلب ، نماد عشق ، به تصویر کشیده می شود که از آن برای یادآوری این نیروی اساسی طبیعت که همه ما را به هم متصل می کند ، استفاده می شود. او اینجا است تا به شما بیاموزد که با عشق به عنوان چراغ راهنما ، شما قادر به عبور از هر مشکلی هستید ، و حضور او به شما کمک می کند تا درگیری های خود را حل کنید.

حضور او را فراخوانی کنید و او محل تعلق شما را - در قلب دنیای شخصی شما - به شما یادآوری می کند. او دوباره شما را به کسانی که دوست دارید متصل کرده و صلح و تعادل را به ارمغان می آورد. همچنین می توان از Archangel Chamual در پیوند مجدد شما با افراد و چیزهایی که از دست داده اید کمک بخواهید.

آرکانجل چموئل با رنگ صورتی ، با سیاره زهره و عدد 9 طنین انداز می شود

 

چهارشنبه

فرشته نگهبان روز چهارشنبه: رافائل

فرشته مقرب، رافائل، برای هر کسی شفا به ارمغان می آورد گرچه جوانان و کودکان بطور خاص توسط رافائل مراقب میشوند. همچنین این فرشته مقرب اغلب یک راهنمای روحانی برای افراد دارای سنین حساس، است.

فرشته مقرب رافائل، همچنین یک پیامرسان است و انتخاب خوبی برای دعا است اگر شما ارتباطات، معاهدات تجاری یا شخصی یا موضوعات مربوط به روابط را طلب میکنید. موضوعات حول تحصیلاتیا یادگیری و انجام دادن  گذر از امتحانات همه مواردی هستند که توسط فرشته مقرب رافائل تحت مراقبت هستند. اگر دارایی تان را از دست داده اید یا اموالتان را گم کرده ایداین فرشته بزرگ به شما کمک خواهد کرد تا آنچه از آنِ شماست را بازیابید.

 ابرفرشته رافائل، با رنگ سبز، سیاره عطارد و عدد 7 ، هم_ارتعاش است.


پنجشنبه

فرشته نگهبان روز پنجشنبه: زَدکیئل (همچنین شناخته شده با نام سخیئل)

فرشته بزرگ زدکیئل، در مورد همه موضوعات قانونی، دارایی زیاد، ثروت، سفته بازی مالی، به شما کمک خواهد کرد.

او بعنوان یک موجود کاربردی و ذهنی و بهشتی، در همه حوزه های مربوط به موقعیت اجتماعی ماهر و آموزش دیده است و در زمانهایی که احساسات بسیار شارژ شده اند به شما کمک خواهد کرد تا آرام بمانید و یاریتان میکند تا هر موقعیت اعطا شده را در یک قالب واضح و منطقی (عقلانی) ببینید خصوصا با توجه به مبارزات توقیف و موقعیت هایی که خود-انگیزشی و فهمیدن قابلیت هایی هستند که شما به آنها نیاز دارید تا برنده باشید.

 

او که به عنوان فرشته رحمت ، خیرخواهی و شفقت شناخته می شود ، یک نیروی فوق العاده قدرتمند است و ما را به جوییدن و بخشش، ترغیب می کند.

او ایجاد کننده حقیقت عمیق ، درک عمیق و ارتباط با سرمنشا است. یکی از وظایف اصلی او هدایت بشریت به سوی راهی والاتر است که ما را از بند درد ، گناه و شرم خلاص می کند.

Archangel Zadkiel اغلب خنجر کوچکی را در دست دارد به این دلیل که در داستان یهودیان ، پس از تلاش ابراهیم نبی برای قربانی کردن پسرش اسحاق برای خدا ، مورد رحمت واقع شد. Archangel Zadkiel بود که از بهشت ​​خوانده شد تا به موقع جلوی او را بگیرد. (در تورات آمده که در آخرین لحظات ابراهیم به فرمان خدا متوقف شد، اما در داستانهای اسلامی داستان طور دیگری ست)

Archangel Zadkiel همچنین با شعله بنفش، که یک تمرین معنوی قوی برای تحول است، ارتباط نزدیکی دارد.

حضور او را فرا بخوانید و او شما را به سمت اکتاوهای بالاتر آگاهی معنوی و در نهایت نزدیکتر به خدا سوق می دهد.

اگر به دنبال عبور از موانع موفقیت و فراوانی هستید، Archangel Zadkiel یک متحد قدرتمند برای فراخوانی نیز هست ، زیرا او می تواند به شما کمک کند شرایط قدیمی و ناسالم پیرامون ارزش شخصی (ارزش دادن به خود) و فقر را ، به شرایط رفاه و آزادی تبدیل کنید و  تغییر ماهیت دهید.

به عنوان نگهبان حافظه ، او همچنین می تواند به شما کمک کند رسالت الهی خود را در زندگی بخاطر بسپارید.

آرکانجل زدکیل با رنگ بنفش ، با سیاره مشتری و عدد 5 طنین انداز می شود.

 

جمعه ها

Archangel Ariel (عاریئل معروف به آریئل) فرشته طنین انداز جمعه است.

او که به عنوان فرشته طبیعت شناخته می شود ، اغلب به عنوان محافظ جهان طبیعی و ناظر بر عناصر ، پادشاهی حیوانات و جهان گیاهان دیده می شود. بسیاری او را دروازه بان بین قلمرو انسان و قلمرو های روح طبیعت پریان، ارواح و عناصر اصلی می دانند.

اگر می خواهید بخشی از جهان طبیعی را محافظت کنید (و اجازه دهید با آن روبرو شویم ، بیشتر اوقات این روزها (طبیعت) به محافظت نیاز دارد) پس او فرشته شماست. وی همچنین در برابر کسانی که به آن آسیب می رسانند پاسخگو است.

او به شدت وفادار ، محافظت کننده و شفابخش است و غالباً با ابرفرشته رافائل همکاری نزدیک دارد. یکی از وظایف اصلی او حفاظت از حیوانات به عنوان یک ساکن حقیقی این کره خاکی است. او اینجا است تا در این کار به ما کمک کند و ما را تشویق می کند تا مسئولیت بازیابی و حفظ زمین ، چنین سیاره بی نظیر و ارزشمندی را به عهده بگیریم.

Archangel Ariel اغلب با یک کره زمین به تصویر کشیده شده است ، که نشان دهنده سیاره زمین یا چیزی است که نماد یکی از چهار عنصر (هوا ، آتش ، آب ، زمین) است.

حضور او را بخواهید و او به شما کمک خواهد کرد تا از کار شما در جهان ، به ویژه در مورد طبیعت ، منابع طبیعی و حیوانات ، حمایت کند. و اگر می خواهید با ارواح طبیعت ارتباط برقرار کنید ، او می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

ابرفرشته آریئل (عاریئل) با رنگ های طلایی و نارنجی ، با صورت فلکی لیرا و عدد 8 طنین انداز می شود.


شنبه 

Archangel Cassiel (ابرفرشته کسیئل) فرشته طنین انداز شنبه ها است.

وی که توسط بسیاری به عنوان "فرشته اشک ها" شناخته می شود ، بر بخشهایی از زندگی که ممکن است به عنوان محدودکننده تصور کنیم ، نظارت می کند - کارما ، آزمون و خطاها ، آزمایش ها و درسها ، پیری و تناسخ. وی همچنین حافظ زمین ، دارایی ، خانه و کشاورزی است. به راحتی می توان فهمید که چرا او یک ابرفرشته ای است که بسیاری از او اجتناب می کنند ، اما اگر شما در زندگی خود ثبات ندارید و می خواهید با فدا کردن لذت های زودگذر برای رسیدن به  اهداف بلند مدت متعهد شوید ، پس او فرشته ای ست که شما باید بسویش بروید.

او جدی است و به شما کمک می کند تا با مسائل دارای ماهیت جدی، دست و پنجه نرم کنید - مرگ ، مفقود شدن افراد ، حمله روانی و ریشه کن کردن بیماری ها ، آفات و بیماری ها. او همچنین اینجاست تا در هنگام گشت و گذار ما در مرزها و محدودیت ها ، مسئولیت و اقتدار و فانی بودن  انسانی مان، ما را مساعدت و یاری دهد. او ابرفرشته ای است که هنگام دست و پنجه نرم کردن با بی عدالتی ها و بردگی ها و در لحظات ترس عمیق ، می باید فراخوانده شود.

Archangel Cassiel اغلب در شمائل یک پیرمرد یا ساعت شنی در دست به تصویر کشیده شده است.

حضور او را فرابخوانید و او به شما کمک خواهد کرد تا بارهای تان را حمل کنید و مصیبت تان را با او تقسیم کنید. اما او همچنین، ضرورت سختی و یادگیری بزرگی که از تاریک ترین ساعات به دست می آید را به شما یادآوری می کند.

آرکانجل کاسیل با رنگهای بنفش پررنگ و سیاه و با سیاره زحل طنین انداز است.


رجوع کنید به : https://numerologist.com/angels/meet-7-guardian-archangels-one-every-day-week/