جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۹۸

لیریکز - ترجمه آهنگ " یلیئل ، فرشته من " از لارا فابیان


لیریکز موسیقی

Lara Fabian
Yeliel My Angel

لارا فابیان 
یلیئل، فرشته ی من

درست مثل دریا/ هیچکس مالک تو نیست
و هیچکس نمی تواند به پایین/ به عمیقترین قسمت تو برود
درست مانند یک درخت/ دهه ها و خاطرات
شمرده سخن بگو و مهر کن/ هر یک از خاطراتت را
هنگامی که به تو نیاز دارم من رازگونه تو را، این قسمت از روحم را، می خوانم:
یلیئل، فرشته من
می دانم که صدایت را می شنوم
و هر کلمه ای را که می گویی مقدس است
باد مرا نوازش می کند
یلیئل، فرشته من
می دانم که می توانم تو را ببینم
 و هنگامی که می افتم، بازوهایت را در اطراف سرنوشتم احساس می کنم
که از من محافظت می کنند
من باور دارم
بعضی چیزها راز هستند
حقیقت ساده ای که ما زنده می مانیم و نفس می کشیم

چرا عشق می ورزم/ چرا متفر می شوم و چرا می میمیرم
همه این چیزها از کجا می آیند
نمی دانم چرا گریه می کنم
هنگامی که به تو نیاز دارم رازگونه تو را، این بخش از روحم را، می خوانم
چرا عشق می ورزم/ چرا متفر می شوم و چرا می میمیرم
همه این چیزها از کجا می آیند
نمی دانم چرا گریه می کنم
هنگامی که به تو نیاز دارم رازگونه تو را، این بخش از روحم را، می خوانم

یلیئل، فرشته من
می دانم که صدایت را می شنوم
و هر کلمه ای را که می گویی مقدس است
باد مرا نوازش می کند
یلیئل، فرشته من
می دانم که می توانم تو را ببینم
و هنگامی که می افتم، بازوهایت را در اطراف سرنوشتم احساس می کنم
که از من محافظت می کنند