جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۹

همزمانی ها - اعداد تکراری و متقارن - تویین فلیم

 

آیا بطریقی غیرمعمول یا مرموز متوجه 11:11 یا اعداد 111، 1111، 333، 1212  با عددهای تکرای شده اید؟

 

شما تنها نیستید. افرادی از سراسر دنیا هستند که متوجه این الگوهای عددی تکراری شده اند، و این چیزی بیشتر از یک تصادف است.

این یک همزمانی است.

در این زمان، یک بیداری فردی و جمعی در حال رخ دادن بر روی سیاره ما است؛ یک بسط هوشیاری و آگاهی بشری. برخی به این اعداد تکراری به عنوان عروج (بالا رفتن/ صعود) اشاره می کنند. این بیداری به یک طریق بینظیر برای هر فرد در حال رخ دادن است. 11:11 ، هر دوی همزمانی های فردی و جمعی است.

 

11:11 یک نوع "تماس بیدار باش" است که شما را برای توجه داشتن برای آماده بودن برای آگاه بودن از حقیقت فردی و دنیای درونی، نه فقط حقیقت فیزیکی که با حواس پنجگانه در دنیای مادی تجربه می کنیم، برمی انگیزاند. این زمانی است که می باید به شهودتان اعتماد کنید و بدنبال همزمانی های دیگری باشید که با تناوب بیشتری رخ خواهند داد. به احساساتتان و به افکارتان توجه کنید، اما بیاد داشته باشید که در "اکنون" در لحظه ی حال، بمانید.

 

هنگامی که همزمانی 11:11 در حال رخ دادن در زندگی توست، احتمالا twinflame ات آماده ظهور پیدا کردن بطور فیزیکی است. اما حتی اگر تاکنون این فرد را ملاقات نکرده ای، اکنون دارای یک کانال باز و مستقیم برای برقراری ارتباط با او در یک سطح بالاتر و شفاف تر هستی. هر دوی شما ممکن است از رخ دادن انرژیهایی که خیلی زود در هر یک از حقیقت های فیزیکی شما رخ خواهند داد و ظهورخواهند یافت، آگاه باشید.

 

شما در حال بیشتر آگاه شدن از انرزیهای نامحسوس و رشته های نامرئی ای هستید  که همه ما را به هم متصل میسازد. ممکن است در این زمان بیشتر از قبل "تنظیم شده" باشید و پیشنهاد این است که به آن ندای درونی گوش کنید و به شهودتان اعتماد کنید تا راهنماییتان کند.حتی ممکن است در این زمان راهنماییهای غیرفیزیکی عملا شما را راهنمایی کنند، حتی کمک کنند تا twinflame ها بیدار شوند و چیزها در آماده سازی برای ملاقات شما با هم، پشت سر هم ردیف شوند. دراین زمان به نشانه ها و رؤیاها (خواب ها) توجه کنید.