جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۹

نامه نوشتن به نیروهای الهی - جعبه آرزوها

 

میتوانی حرفهایت را اینگونه بنویسی و در درون جعبه آرزوها بر روی آنتاکارانا بگذاری:

میتوانی در کنار فراخواندن همه سروران و فرشته ها، نام آنهایی را که دوستشان میداری و نامشان را میدانی، را نیز ذکر کنی.

 

سروران آسمانی عروج کرده  

سروران فرود آمده 

سروران قلمرو آکاشیک

روح های اجدادی محافظ و نگهبان و راهنمای من

فرشته نگهبان من

فرشته عشق الهی

فرشته پول و ثروت

فرشته ی ....

 

از شما سپاسگزارم که مشکل/بیماری/کارما ی من در مورد ..... را برطرف کرده اید / شفا داده اید / پاکسازی کرده اید .


یا


میتوانی حرفهایت را اینگونه بنویسی و در درون جعبه آرزوها بر روی آنتاکارانا بگذاری:

میتوانی در کنار فراخواندن همه سروران و فرشته ها، نام آنهایی را که دوستشان میداری و نامشان را میدانی، را نیز ذکر کنی.

 

می توانی اینگونه تیتز-وار بنویسی:

 

سروران آسمانی عروج کرده 

سروران فرود آمده 

سروران قلمرو آکاشیک

روح های اجدادی محافظ و نگهبان و راهنمای من

فرشته نگهبان من

فرشته عشق الهی

فرشته پول و ثروت

فرشته ی ....

 

از شما سپاسگزارم، در مورد آنچه در زیر نوشته ام مرا یاری کنید:

 

برطرف شدن  ..... (در جای خالی اسم بیماری یا مشکل را بنویس) ی خودم یا اسم فرد مورد نظر

پرداخت بدهی های ...... (خودم یا اسم فرد مورد نظر)

باز شدن گره ی ........

رفع شدن کارما های مربوط به .......

برطرف شدن موانع سر راه ..... (تحصیل/شغل/درآمد/....) خودم یا اسم فرد مورد نظر

افزایش درآمد ..... (خودم یا اسم فرد مورد نظر)


برای استادان معنوی ات برای حل مشکل یا رسیدن به خواسته ات اینگونه می توانی بنویسی و در جعبه آرزوهایت بگذاری:

 

استادان

راهنمایان معنوی

فرشته های مقرب الهی

استادان قلمرو آکاشیک

و ...

 

کارگشایی و گشایش برای برطرف شدن مشکل: .../بیماری: ..../ و ... خودم/یا اسم فرد

کارگشایی و گشایش برای پرداخت شدن بدهی های .... خودم/اسم فرد

کارگشایی و گشایش برای سفر ایمن و در آرامش برای خودم/اسم فرد به ....

 

 

مثلا در مورد خواندن کتابهای قلمرو آکاشیک میتوانید اینطور بنویسید:

کارگشایی و گشایش برای رمزگشایی و خوانده شدن کتابهای قلمرو آکاشیک خودم برای من در بیداری و مکاشفه و شهود و در خواب و رویا