جستجوی این وبلاگ

جمعه، مرداد ۲۴، ۱۳۹۹

نامه نوشتن به فرشتگان الهی و نیروهای الهی

 

در بسیاری از تکنیک ها برای ابراز درخواستها و مرتب کردن اهداف، خواه مخاطب آسمانی یا غیرفیزیکی مدنظر باشد یا نباشد، به نوشتن توصیه شده است.


تا آنجا که از نوشتن به عنوان یک مراقبه جدی یاد شده است.


در #ریکی ، اصراری به ذکر مخاطب آسمانی یا حتی مخاطب در نامه نیامده، هر چند بهتر است حداقل نام خد.ا.وند ذکر شود.

نامه ها را در #جعبه_ریکی میگذاریم.

تا موقع محقق شدن درخواست، به جعبه ریکی و تمام درخواستها، ریکی میدهیم.

بعد از محقق شدن، نامه را میسوزانیم و خاکسترش را در خاک تمیز دفن میکنیم یا در آب رود یا باد رها میکنیم. 


در #شمنیزم و #پرانیک_هیلینگ ، قالبا زمان نوشتن و سوزاندن نامه ها بر اساس ماه نو و ماه کامل، انجام میشود. ماه نو، زمان شروع ها ، و ماه کامل زمان اوج انرژیست. با مراقبه های خاص نیز، نامه های درخواستها را شارژ میکنند. 


در برخی از تکنیک های قانون جذب، از تکرار 21 روزه نوشتن درخواست استفاده میکنند.


در آنجل تراپی و دعا تراپی هم به نوشتن بسیار تاکید شده است و برای مدت زمان نگهداشتن نامه و نحوه سپردن به طبیعت روشهای متعددی ذکر شده است.


 برای مراقبه های جامع مثل دوقلب و 12برکت و ... نیز میتوانید لیست افراد یا درخواستهای خودتان را داشته باشید و آنها را متبرک و شارژ کنید. 


تکنیکهای نوشتن بسیار متنوع هستند.


در ابتدا بهتر است، #جعبه_ریکی یا #جعبه_بلسینگ یا #جعبه_دعا یا #جعبه_فرشتگان یا #جعبه_آرزوها یا #جعبه_دعا یا #جعبه_خدا یا #جعبه_هیلینگ خودتان را تهیه کنید.


منظور از جعبه لزوما یک چیز دربدار مکعب مستطیلی یا مکعب مربعی نیست. حتی بهتر است که استوانه ( سطح قاعده دایره ) باشد (ستونهای انرژی مانند گردباد و گرداب، دوار هستند). جعبه های هرمی نیز بخاطر خواص انرژیکی هرم، توصیه شده اند. 


یک قوطی چای فلزی، یک جعبه مقوایی تمیز، یک جعبه چوبی قدیمی یا یک جعبه کاغذی دست ساز یا حتی یک کیف پارچه ای کوچک، هر کدام میتواند جعبه مورد نظر شما باشد. (کلمه باکس یا جعبه، اصطلاح است.) 


عموما از جعبه های چوبی استقبال بیشتری میشود چون چوب، انرژی را در خود حفظ میکند. نوع هدایت انرژیکی عناصر و رسانا بودن آنها نسبت به انرژیها با هم متفاوت است همانطور که نسبت به جریان برق رسانا یا نارسانا هستند.


از جریان نیروی فرافیزیکی و متافیزیکی با کلمه "انرژی" یاد میشود. درحالیکه باید بگوییم انرژیها؛ و این جریان ها از منابع مختلف و متعدد هستند و کیفیت های متنوعی دارند. همانند نور های مختلف. و فرکانس های مختلف.


برای زمان نوشتن و سوزاندن و مدت زمان نوشتن، بر حسب تکنیک مورد اعتماد خودتان عمل کنید ولی الزامی نیست که در آن واحد تنها از یک تکنیک استفاده کنید.


برای مدت زمان نگهداشتن نامه ها به تکنیک مورد اعتماد خودتان رجوع کنید ولی در درجه اول به خودتان بستگی دارد؛ به توان روحی و فرافیزیکی شما برای اتصال به ستونهای انرژی و توان شارژ کردن درخواست تان با حفظ امنیت انرژیکی.


اگر آنچه نوشته اید اتصالات انرژیکی زائد ایجاد کند که باعث تغذیه موجودات ناپاک شود، و همچنین اگر آنچنان به خواسته تان اشتیاق و اصرار داشته باشید که با ایجاد لینکها باعث خروج شدید انرژی از شبکه خورشیدی و چاکراها شود، باید اتصالات به نحوی قطع شود یا نامه سریعا سوزانده شود.

 

از نوشتن واهمه نداشته باشید، اما مراقب خودتان باشید. آنچه مینویسید مانند آنچیزی که به آن میندیشید، از شما انرژی برداشت میکند. خواه عینیت فیزیکی پیدا کند چه نکند. 

تعادل و حفظ جریان سالم انرژی در کالبدها همواره در اولویت است.

برای درک ساز و کار اتصال و ایجاد لینک ها و نوع ارتباط کلمات مکتوب با قلمرو انرژیها باید بسیار نوشتن را تمرین کنید.


از نوشتن بعنوان یک روش درمانی بسیار یاد شده است. فرقی نمیکند مخاطب شما خودتان باشد یا ضمیر برتر یا فرشتگان الهی یا نیروهای الهی خلقت یا موجودات الهی یا خد.ا.وند؛ دست به قلم شوید. 


نحوه متبرک کردن یا شارژ کردن درخواستها کمی متفاوت است. در برخی تکنیکها دستها را مانند مراقبه دوقلب، در برخی دیگر مانند مراقبه 12برکت و در برخی تکنیکها جعبه شان را بین دو دست میگیرند. و در برخی تکنیکها از روشهای ذهنی برای متبرک کردن و شارژ کردن آن بهره میبرند.


برای حفاظت انرژیکی، پاکسازی انرژیکی و حفظ تقویت شارژ انرژی، استفاده از نمادهای چاپ شده آنتاکارانا در زیر جعبه یا در داخل جعبه بسیار توصیه شده است.

همچنین میتوانید از کریستال های مختلف و نمادهای دیگری که شارژ کننده و پاک کننده هستند، مانند سنگ نمک و پر، استفاده کنید.


بسیاری افراد بخاطر ذکر نام خد.ا.وند یا نیروهای الهی در نامه ها، از سوزاندن آن اجتناب میکنند. حقیقتا باور نادرستی ست که بپنداریم سپردن به آتش، که تنها یک عنصر و مخلوق خد.اوند است، بی احترامی به خالق است. 


نیروی آتش، که برخاسته از وجه مونث منبع آفرینش است و در خیزش کندالینی تا نیروانا یادآور اتصال به ملکوت خد.است، آنچه را دربربگیرد برکت میدهد و تنها ناپاکی را پاک میکند.


در آخر، مطالب بالا گزیده ای از آموزه های مربیان است. برای تایید و پذیرش و انجام آنچه گفته شد به استاد مورد اعتماد خودتان رجوع کنید. شرط نخست برای نتیجه گرفتن، اعتماد داشتن است.