جستجوی این وبلاگ

چهارشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۹

لیریکز - متن شعر Pablo Meneguzzi - Musica



Paolo Meneguzzi - Musica

پائولو مِنِگوتزی (پائولو پابلو) – موزیکا (موسیقی)

 

قدم می زنم در راه تو/ میدانی، زمان هرگز نمیگذرد

دور از تو، زندگی آسان نیست/ در میان سکوتم می مانم

تا هنگامی که نفس بکشم/ نفسی را که ندارم

منتظرت هستم اینجا/ اینجا هستم

اگر بازگردی/ و سپس خواهی بود/ تو در مقابل همه چیز

خواهم جنگید/ تا به تو بگویم/ من "ما" را باور دارم 

چون برای من/ می دانی، موسیقی هستی در درون روح

با تو نخواهم افتاد نخواهم افتاد

برای تو لحظه ای از زندگی خسته نخواهم شد

همچنان به درونم می روم و تو زندگی خواهی کرد

و آواز خواهی خواند/ و می خواهم چشمان تو را ببینم

و در هر لحظه، تو را زندگی کنم

احساس کنم که همیشه با من خواهی ماند

از اینجا اینطوری/ احساسم، تو خواهی بود

مرا در درونت حمل خواهی کرد اگر بخواهی

چون برای من، می دانی، موسیقی هستی در درون روح

من بدون تو زندگی نخواهم کرد، زندگی نخواهم کرد

برای تو که خورشید هر گز از درخشیدن تمام نمی شود

هرگز عشق ورزیدن به تو در درونم را رها نخواهم کرد

تو آواز خواهی خواند/ اینطور خواهی بود/ تو در مقابل همه چیز

خواهم جنگید تا به تو بگویم که من "ما" را باور دارم

چون برای من، می دانی، تو موسیقی هستی در درون روح

و با تو سقوط نخواهم کرد سقوط نخواهم کرد

برای تو که خورشید هرگز تمام نخواهد شد از درخشیدن

همچنان به درون خواهم رفت (جایی که) تو زندگی خواهی کرد

و آواز خواهی خواند