جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، تیر ۰۳، ۱۴۰۰

فرشته نگهبان هامالیئل - حکمران بر نشان خوشه (Virgo)

 

فرشته نگهبان هامالیئل – همچنین بعنوان فرشته الهی برداشت (محصول) شناخته شده است. او فراوانی را از بهشت می آورد. همچنین، نور روشن عشق را می آورد. او ما را با عشق بی قید و شرط الهی، دوش میگیرد.

 

فرشته نگهبان هامالیئل، فرشته الهی برداشت (محصول) است اما بعنوان فرشته منطق نیز شناخته شده است. او به ما کمک می کند تا ذهنی شفاف داشته باشیم. او هارمونی و هماهنگی را به درون افکار ما می آورد. و کمکمان می کند تا منطقی بیندیشیم. هامالیئل، تواناییهای ذهنی ما را افزایش می دهد. و کمکمان می کند تا در موقعیتهای سخت، شفاف و روشن فکر کنیم. او حامی نوابغ، دانش آموزان و دانشجویان، معلمین و استادان است. فرشته (الهی) منطق به شما کمک می کند تا با منطق بسادگی بیاموزید.

 

هامالیئل فرشته الهی برداشت محصول و فراوانی الهی است. او هم فراوانی مادی و هم فراوانی معنوی را می آورد. بنابراین، او برایتان پاییزی پر از برداشت پر ثمر را می آورد. او مهارتهای ارتباطی تان را ارتقا می بخشد. او کمکتان می کند تا بسادگی درک شوید. او کسانی را در سر راهتان قرار می دهد که برای رشد معنوی تان سودمند هستند.

فرشته نگهبان هامالیئل، شما را با یک حس از بلوغ و خِرد پر می کند. و اقدام و نظم را به درون زندگیتان می آورد. با این مهارتها شما یک زندگی پر بار را کسب خواهید کرد.

برای اینکه به این فرشته نزدیکتر شوید، نسبت به هر چیزی که در زندگیتان دارید سپاسگزار باشید. برای خانواده و برداشت محصول تان سپاسگزار باشید.

هامالیئل، فرشته شیمی هم هست. او حامی شیمیدان ها است. او همه فرایندهای شیمیایی روی کره زمین را در کنترل دارد.

هامالیئل بر نشان زودیاک ویرگو (خوشه) حکمرانی می کند. بنابراین، او فرشته نگهبان کسانی است که تحت این نشان زودیاک متولد شده اند. اما فرشته ماه دسامبر نیز هست. او به رنگهای: رنگ مینای لاجوردی، قهوه ای طلایی، زرد روشن و قرمز حنایی هستند. شما می توانید از این رنگها برای فراخوانی این فرشته استفاده کنید. از این رنگها بر روی محراب تان استفاده کنید، چون این رنگها، انرژی هامالیئل را جذب می کنند.

 

از: https://guardianangelguide.com/guardian-angel-hamaliel/