جستجوی این وبلاگ

پنجشنبه، تیر ۰۳، ۱۴۰۰

موسیقی - لیریکز : Chiara - Straordinario


https://www.youtube.com/watch?v=N88twLeVDPY


Chiara - Straordinario

کیارا - غیرعادی

زبان اصلی: ایتالیایی


از خودم اغلب می پرسم ایا تو هم مثل من خوشحال هستی؟

ایا انچه ما را بهم پیوند میدهد کافی است؟

کمی عشق و چند قانون...


از من اغلب میپرسی که آن چشمانی که ما را مینگرند که هستند

به تو پاسخ میدهم که آنها ستارگان هستند

اما تو حتی اندکی هم به آنها نمی اندیشی


پس روی ابرها سوار میشویم

با پاهای برهنه دست در دست هم

درست بسوی بهشت میرویم و کمی جلوتر


جایی که همه اطرافش جهان منفجر میشود (آغاز آفرینش)

و من که فقط لبخند تو را میبینم

که همه اش بنظر غیرعادی است

مثل خودت


اگر روزی بیشتر بخواهم

از همه آنچه که اکنون دارم

تو را درون زندگی دیگری میخواهم

با همان نگاه

رها اما مهربان

ما به یکدیگر ضربه ها زدیم و بعد یکدیگر را بوسیدیم و خندیدیم

دستها آسیب دیدند بدون اینکه بخواهیم از هم رهایشان کنیم


و با هم تا بالای ابرها بالا میرویم 

با پاهای برهنه دست در دست هم

درست بسوی بهشت میرویم و کمی جلوتر


مثل این سالها که سریع میگذرند 

که چهره ها را خسته میکنند

درحالیکه قلبها را شکل میدهند 

سالهای سختی هستند

اما بهترینها را میگویند


و با هم روی ابر سوار میشویم 

با پاهای برهنه دست در دست هم

درست بسوی بهشت میرویم

و کمی جلوتر

جایی که اطرافش جهان منفجر (گسترده) میشود (آغاز آفرینش)

من که فقط لبخند تو را میبینم

که بنظر همه اش غیرعادی ست 

مثل خودت


با هم به انتها به سرآغاز جهان میرویم

از یکدیگر رها میشویم اما دست در دست هم

این سفر یک پایان غیرعادی خواهد داشت

اگر با من سفر کنی

اغلب از خودم میپرسم

آیا تو هم مثل من خوشحال هستی