جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۹۹

متعادل سازی چاکرا ها کلید هارمونی

متعادل کردن چاکرا کلید هارمونی و هماهنگی ست

چاکرا ها مراکز انرژی هستند که کارکرد کل وجود شما را در کنترل دارند. سایز "عالی" (دریچه) یک چاکرا قطعی نیست همانطور که در ارتباط با سایز دیگر چاکراهایتان مورد توجه قرار میگیرد. متعادل کردن چاکراها اساسا با تنظیم سایز همه چاکراها برای متناسب شدن با همدیگر، درگیر است. سایز (دریچه) چاکراهای یک فرد سالم بالغ حدود 3 اینچ است (هر اینچ 2.54 سانتیمتر است). چاکراهای سالم نسبت به یکدیگر هم_آهنگ هستند. هر دوی چاکراهای پرکار و کم کار تمایل دارند تا کل بدن را از تعادل خارج کنند، که نتیجتا به بیماریهای مختلفی می انجامد. در طی متعادل کردن چاکراها، همه چاکرا ها در حالتی هستند که "دقیقا درست" کار میکنند.

مابین پر کاری و کم کاری

اگر یک چاکرا پر کار باشد، بسیار بزرگتر از دیگر چاکراهاست. سایز چاکرا علامت میزان سلامتی چاکرا ست. یک چاکرای گلوی پر کار نشانگر اینست که فرد یا به پرکاری تیروئید مبتلاست یا پتانسیل ابتلا در آینده را داراست.

پرانیک هیلینگ به کاهش سایز چاکراهای پر کار کمک میکند و سایز چاکراهای کم کار را افزایش میدهد تا کارکرد آنها را عادی سازد. 
گیاهان ، داروهای گیاهی، مواد مخدر، قابلیت تاثیرگذاری روی سایز چاکراهای مختلف را دارا هستند.

متعادل کردن چاکراها در بدنتان بنابراین نیازمند فعالسازی چاکراهای کوچکتر و مهار کردن چاکراهای بزرگتر است. فعالسازی چاکراها همچنین به هیلینگ و شفای سریع و پیشرفته کمک میکند. یک هیلر ماهر و باتجربه میتواند تا زمانی که نیاز باشد چاکرا را فعال نگهدارد.

فعالسازی و مهار کردن

فعالسازی معمولا توسط انرژی دادن با نور بنفش سفید یا نور پرانای بنفش ساده  برای چاکراها مشتمل بر چاکرای خورشیدی و چاکراهای مابین چاکرای خورشیدی و تاج استفاده میشود.
چاکراهای پایینتر از چاکرای خورشیدی توسط پرانای نور قرمز سفید (رنگ چاکراها) انرژی داده میشوند. 

انرژی دادن با پرانای نور آبی به مهار کردن چاکراهای پرکار کمک میکند. قبل از مهار کردن، پیشنهاد میشود بطور کامل چاکرای بزرگ شده را پاکسازی کنید. 

جوهره ی هم_اهنگی

بنابراین هنر متعادلسازی چاکرا ها تعادل را در سراسر بدنتان مستقر میکند. متعادل سازی چاکرا تضمین میکند که هیچ چاکرایی پر کار یا کم کار نباشد. هنگامی که چاکراها هم_آهنگ هستند و کارکرد سالم دارند، یک شکل از هموستاز (هماهنگی عالی) وجود دارد که کسب شده و حفظ شده است. این کارکرد بهتر بدنتان را نتیجه میدهد و به سلامتی بهتر و سلامت عمومی منتج میشود.


برگرفته از مقاله