جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۹۹

زبان های نور و کد های نور

در تجربیات بسیاری در مراقبه، افراد نشانه هایی درخشان و فسفری را مشاهده میکنند.

برخی از آنها را منتسب به سمبل های نور و بعضی دیگر را حروف زبان های نور میدانند.

زبان نور، یا بهتر بگوییم زبانهای نور، حیطه بسیار گسترده ای از سمبل ها و علایم را شامل میشوند.

استادانی که زبان نور را صحبت میکنند از تعدد و تکثر زبانهای نور صحبت کرده اند.
نژادهای مختلف اهل نور آسمانی، به زبانهای نور متفاوتی صحبت میکنند.

اگر در حین مراقبه ارتباطی با یک یا چند نژاد را درک کرده باشید قطعا با تفاوت و تکثر زبانهای نور آشنا هستید.

وجه بارز تمام نشان ها و حروف زبانهای نور، در مراقبه، درخشان و فسفری بودن آنهاست.

در کنار زبان نور از نشان ها و کد های نور نیز صحبت میشود. بسیاری از کدهای نور برای عموم قابل دریافت هستند ولی نکته مهمی در مشاهده کد ها و سمبل های نور وجود دارد؛ هر فرد، سمبل ها و کد ها و نشان های نوری خاص خودش را دارد و با بالا رفتن سطح ارتباط با قلمرو نور، آنها را مشاهده میکند.

از آنجا که اتصال به قلمرو نور آسمانی و فهم خرد نور، برای تمامی جستجوگران حقیقت و آگاهی جایگاهی ویژه دارد، برخورد هر چند اندک با نشان ها، حروف و کد ها ی نور، شعف و شور خاصی در مراقبه گران ایجاد میکند. 

کد ها و نشان ها ی نور و حروف زبانهای نور ، به خودی خود قابلیت فعالسازی خرد الهی و کدهای الهی و هیلینگ الهی را در درون سلولهای بدن فیزیکی و تمامی کالبدهای متافیزیکی دارا هستند.

از این جهت، تکیه بر خرد نور، بعنوان یکی از تکنیکهای جامع و حی و پویا و کهن برای هیلینگ و صعود، مورد توجه است و از آنجا که این نشان ها و کد ها و حروف از یک منبع پویا و زنده در حال مخابره شده هستند، علاوه بر برکاتی که حمل میکنند اتصال به منبع حی برتر را نیز شامل میشوند.

شما نیز در حین مراقبه به سمبل ها و نشان ها و علائم درخشان توجه کنید هرچند که از معنی آنها بی اطلاع باشید در هر صورت خرد آنها، توسط ناخوداگاه و خود برتر، جایگذاریها و فعالسازیهای نوری را انجام خواهد داد