جستجوی این وبلاگ

دوشنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۹۸

نومرولوژی - معنی عدد فرشته ای 16

عدد فرشته ای 16

عدد 16 ترکیبی از انرژیها و صفات عدد 1 و عدد 6 است. عدد 1 با شروع های تازه، تقلا به سمت جلو و پیشرفت، خود_رهبری و اظهار کردن، تکیه به خود و دستیابی، شهود و نائل شدن، مرتعش میشود. عدد 6 به عشق به خانه و خانواده و زندگی خانگی و خانوادگی، خدمت رسانی به دیگران و از خود گذشتگی، مسئولیت و انعطاف، برای خود و دیگران فراهم کردن، و پرورش دادن، مرتبط است. عدد 16 با قدرت اراده شخصی، استقلال، آغازگر، اقدام و خاتمه دادن به موانع، مرتعش میشود.

عدد فرشته ای 16 یک یادآوری از فرشته هایتان است به این مضمون که "افکار شما واقعیت زندگی شما را میسازند"، بنابراین اطمینان حاصل کن که درباره زندگی ات، سبک زندگی ات و موضوعات مادی تنها انتظارات مثبت را برمیگیری و نگه میداری. اعتماد داشته باش که همینطور که ماموریت زندگی ات را زندگی میکنی تمام نیازهایت برآورده خواهند شد.

عدد فرشته ای 16 یک پیام است که فرشته هایتان میخواهند تا برای (ارسال) هدایت شان و کمک شان با توجه به جوانب مادی زندگی ات از تو اجازه بگیرند. به پیامهایی که از طریق "شهود و خرد درونی" دریافت میکنی گوش بسپار چنانکه فرشتگان هم اکنون در حال آگاهی دادن به تو هستند تا بدانی چه تصمیمی بگیری و چه قدمی را برداری تا مطمئن باشی که تو و عزیزانت همه آنچه لازم است را دارا خواهید بود تا نیازهای روزانه تان را حمایت و تحمل کنید.

عدد فرشته ای 16 تو را تشویق میکند تا  در حین کار کردن فرشتگان با تو برای برآوردن نیازهایت، یک رفتار مثبت را حفظ کنی.

منبع: