جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۹۶

جعبه آرزوها - نماد شفادهتده آنتاکارانا



جعبه آرزوهای شما هر جعبه ای میتونه باشه.....
یه جعبه کفش تمیز....
یه جعبه قدیمی.....
یه جعبه چوبی یا مقوایی ......
جعبه کادویی که از بیرون تهیه کردین 
یا یه جعبه که خودتون درستش کردین .....


از وقتی که تصمیم بگیری خواسته ها و نامه هات به فرشته ها و استادان معنوی و راهنمایان معنوی رو توی اون بذاری و نگهشون داری تا موعدشون برسه، اون جعبه میشه جعبه مقدس آرزوهای تو.

جعبه ات رو بهتر هست بر روی سمبل های آنتاکارانا بذاری. از آنتاکارانا ها پرینت بگیر، روی برگه آ4 معمولی یا گلاسه یا بهتر از اونها روی کاغذ عکاسی، و بعد جعبه آرزوهات یا کلا نوشت هات رو بذار روی آنتاکارانا ها.

برای پرینت آنتاکارانا ها از جزوه آقای ویلیام لی رند میتونین استفاده کنین:


ترجمه فایل آقای ویلیام لی رند:


نماد شفا دهنده ی آنتاکارانا (آنتاهکارانا)
این نماد شفا دهنده برخلاف ریکی به همسویی نیاز ندارد. از آن معمولا به شکل چاپی و پرینت گرفته شده استفاده می شود گرچه برخی افراد برای کار کردن با آن، آن را در کف دستشان رسم می کنند. تنها با داشتن این نماد در حضورخودتان، این نماد، قدرت شفا دهندگی هر روش هیلینگ و شفا را افزایش می دهد. این نماد همچنین مدیتیشن یا هر تمرین طراحی شده برای بهبود سلامتی، خوب بودن، یا ارتباط با قدرت متعالی را بهبود می بخشد. این یک نماد و سمبل محرمانه نیست. می توانید انرا در قاب روی دیوار اتاق هیلینگ خودتان آویزان کنید یا آن را روی میز کارتان بگذارید یا در هر جای دیگری که مایل باشید. لازم نیست برای کار کردن با آن، فرد هیلر یا کسی که هیلینگ را دریافت می کند، به آن نگاه کنند تا فعال شود. برخی آن را لابلای روکش می گذارند تا مدت طولانی تری دوام داشته باشد. تصویر کوچک آن می تواند در لای روکش (یا بصورت پرس شده) در کفش شما قرار داده شود، یا برای ارتقای هیلینگ روی چاکرا یا هر سطح دیگر بدن با نوار بسته شود یا می توانید آنرا در جیبتان، کیف پولتان، یا به طریقی دیگر با خود حمل کنید. 

 آنتاکارانا های تکی، مونث یا مذکر، برای تمرکز، مرکزیت دادن به قدرت متعالی، استفاده می شوند. 

اگر به انرژی قاطع بیشتری نیاز دارید از نماد مذکر استفاده کنید. 

اگر به انرژی مهربان و دلسوز بیشتری نیاز دارید از نماد مونث استفاده کنید. 

آنتاکارانا ی صلیبی نیز مانند آنتاکرانا ی مونث است و دارای یک احساس قئیتر از مقدس بودن نیز هست. از این نماد می توانید برای شفای چاکرای قلب نیز استفاده کنید. 

آنتاکارانا ی چندگانه برای پاکسازی بلاک ها و گرفتگی استفاده شده است. بعد از استفاده از آنتاکارانا ی چندگانه، از آنتاکارانا ی تکی استفاده کنید چون استفاده از آنتاکرانا ی چندگانه می تواند بر خی اوقات سبب سردرگمی شود و استفاده از آنتاکارانا ی تکی انرژی فرد را مجددا متمرکز خواهد کرد. 

به هر حال، استفاده از آنتاکارانا ها هیچ ضرر و آسیبی ندارد. شما می توانید از نمونه کاغذی آن یا چاپ شده بر روی پارچه، پشم یا ابریشم مخصوص طراحی، استفاده کنید. 

رنگ بنفش یا سیاه یا هر رنگ دیگری از این نماد ها به بهترین شکل کار می کنند، همانطور که بنظر می رسد قدرت نماد از طرف مقابل می آید. 

می توانید تصویر آنتاکارانا را مقابل شخص قرار دهید تا شفا یابد. سپس دستانتان را بر در بالای محل قرار دهید و ریکی ارسال کنید. این کار زمانی را که فرد برای شفا یافتن نیاز دارد را کاهش می دهد و اجازه می دهد تا مشکلات عمیقتر (نیز) شفا یابند.

من نسخه های جداگانه را با دست در سال 1990 رسم کردم. سپس آنها به درون آمپیوتر اسکن شدند.
امیدوارم از استفاده از این نمادهای شفا دهنده لذت ببرید. باشد تا شما را از شادی و صلح و آرامش پر سازند.

امضا: ویلیام لی رند
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼