جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۹۶

نومرولوژی (عدد شاسی) - معانی اعداد - عدد 17



عدد فرشته ای 17

عدد فرشته ای 17 یک عدد فرخنده و مبارک است که "تازه و نو" را در ظهور اقبال نیک می گنجاند. بخاطر داشته باش تا برای همه آنچه جهان هستی فراهم می آورد سپاسگزار باشی.

فرشتگان می خواهند بدانند که تو در سفرزندگی در مسیر درست هستی. فرشتگان در مورد رسالت الهی زندگی و ماموریت روح، تو را تشویق می کنند و از تو حمایت می کنند. 

عدد فرشته ای 17 یک پیام تشویقی است تا به شهودت شهودت و ضمیر متعالی ات گوش فرا دهی و اقدامات مناسب را بانجام برسانی چرا که تنها تو هستی که می توانی رسالت روح ات را خدمت کنی و سرنوشتت را تکمیل نمایی. 

فرشتگان تو را تشویق می کنند تا رفتار مثبت را داشته باشی و از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنی تا آرزو ها و ایده های متعالی ات را بظهور برسانی. 

عدد فرشته ای 17، همچنین می تواند این پیشنهاد باشد، که زمان آغاز کردن (یا گسترش دادن) یک تمرین معنوی، درآمد یا حرفه ی معنوی، یا خدمت قلبی معنوی، فرا رسیده است. جهان هستی و فرشتگان اطمینان می دهند که آنچه نیاز داری برایت فراهم خواهد بود، و تو باید به خرد درونی ات ، مهارت ها و توانایی هایت اعتماد کنی. از استعداد هایت برای خدمت کردن به بشریت و به ارمغان آوردن نور برای کسانی که در جستجویش هستند، استفاده کن. 



عدد 17 یک عدد بسیار معنوی است و توسط کالدین های باستان بعنوان ستاره ونوس ابراز شده است. ونوس ستاره خرد و عشق است.